منچستریونایتد به جمع مشتریان مدافع لیون پیوست

منچستریونایتد به جمع مشتریان مدافع لیون پیوست

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که باشگاه منچستریونایتد هم خواهان به خدمت گرفتنِ گابریل دوس سانتوس، مدافع برزیلی لیون است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ناپولی و اورتون از قبل تر به دنبال خرید گابریل بوده‌اند و اخیرا منچستریونایتد نیز به این جمع اضافه شده است. ناپولی پیش از این ویکتور اوسیمهن را از لیل خریداری کرده و رابطه‌ی خوبی با سران باشگاه فرانسوی دارد، رابطه‌ای که می‌تواند در خرید گابریل نیز به آن‌ها کمک کند. به گفته‌ی سردبیر RMC Sport، نمایندگانی از باشگاه منچستر یونایتد با وکیل گابریل در انگلیس دیدار کرده‌اند و صحبت هایی را در مورد انتقال این مدافع به الدترافورد مطرح کرده‌اند. به نظر می‌رسد که هنوز هیچ پیشنهادی به طور رسمی ارائه نشده و فقط گفتگو هایی برای فهمیدنِ اوضاع و شرایطِ این بازیکن صورت گرفته است.

اورتون و ناپولی دیگر مشتریانِ این مدافع هستند و گفته می‌شود که در انگلیس، علاوه بر شیاطین سرخ، لیورپول هم به خرید گابریل علاقه دارد. هرچند ناپولی به علت روابط خوبش با لیل شانس بیشتری نسبت به سایر باشگاه ها دارد. این مدافع 22 ساله اخیراً قراردادش با لیل را تا ژوئن 2023 تمدید کرده است. به نظر می‌رسد رقمی که برای خرید این بازیکن پیشنهاد شود بین 20 تا 25 میلیون یورو باشد.

1470