چرا پرسپولیس مدافع چپ ندارد؟/ امان از دست کورتریک!

چرا پرسپولیس مدافع چپ ندارد؟/ امان از دست کورتریک!

خبرگزاری فوتبالی- مدافع چپ پرسپولیس برای ادامه حضور در ترکیب این تیم با مشکل مواجه شده است و به دلیل داشتن قرارداد قطعی با باشگاه بلژیکی در مسابقات شرکت نمی کند.

به گزارش فوتبالی، با شیوع ویروس کرونا و تعلیق بازی های فوتبال باشگاهی در کشورهای مختلف، قرارداد بسیاری از بازیکنان مانند محمد نادری و علیرضا بیرانوند دچار ابهاماتی این چنین شد تا شایعاتی در خصوص عدم قانونی بودن ادامه حضور نادری در پرسپولیس به گوش برسد.

این صحبت ها در حالی مطرح می شود که مدافع چپ پرسپولیس طبق بخشنامه اخیر فیفا به تمام باشگاه های جهان مشکلی برای بازی کردن در پرسپولیس تا پایان فصل جاری ندارد، اما گویا باشگاه پرسپولیس در این رابطه ترجیح داده ریسک نکند تا با مشکل تازه ای در این رابطه دچار نشود.

موضوع جذب محمد نادری برای یک فصل دیگر از سوی باشگاه پرسپولیس مطرح شده است اما بعید به‌نظر می‌رسد که کورتریک بلژیک با این درخواست پرسپولیسی ها موافقت کند. پرسپولیس برای اینکه محمد نادری را در فصل آینده همراه داشته باشد باید هزینه بیشتری با توجه به نرخ ارز در بازار ایران به باشگاه بلژیکی پرداخت کند، که این موضوع با توجه به بدهی های این باشگاه کمی بعید به نطر می رسد.

مصدومیت محمد انصاری از ناحیه زانوی پا باعث دوری چند ماهه این بازیکن از ترکیب پرسپولیس شد تا یحیی گل محمدی تمام امید خود را برای داشتن دفاع چپ مستحکم به محمد نادری ببندد اما او نیز دچار آسیب دیدگی شد. با این حال نادری پس از بهبودی منتظر بود تا پس از تایید کادر پزشکی و صلاحدید گل محمدی برای پرسپولیس بازی کند اما پیش از بازی مقابل فولاد نام نادری از لیست پرسپولیس خارج و اعلام شد که مصدومیت این بازیکن به صورت کامل رفع نشده است و نمی تواند بازی کند. به نظر می رسید مشکل مصدومیت نبود و مانع دیگری باعث شده تا نادری از ترکیب پرسپولیس دور بماند.

مدیر برنامه های نادری در گفت و گو با یکی از رسانه ها اعلام کرده بود، او با پرسپولیس تا سی‌ام ژوئن قرارداد داشته و حالا باشگاه آن را تا پایان فصل تمدید کرده است. با توجه به اینکه 30 ژوئن در تاریخ شمسی 10 تیر ماه است خیلی دور از ذهن نیست که چرا نادری آخرین بازی‌اش برای پرسپولیس را در تاریخ هشتم تیرماه مقابل پیکان انجام داده است.این‌گونه به‌نظر می‌آید که طرح موضوع مصدومیت موضوعی بوده برای اینکه پرسپولیسی‌ها بدون حاشیه و انتقاد کار را ادامه بدهند و احتمالا این بازیکن به دلیل نداشتن قرارداد و مجوز کورتریک نتوانسته در بازی‌های پرسپولیس حضور پیدا کند.

 یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به فوتبالی خبر داد که باشگاه پرسپولیس از طریق روابط بین الملل خود با باشگاه کورتریک وارد مذاکره شده‌اند اما این باشگاه بلژیکی پاسخ شفافی علیرغم چند بار مکاتبه باشگاه پرسپولیس با آنها نداده است و کورتریک هنوز مجوز حضور این بازیکن تا پایان فصل در پرسپولیس را نداده است.

باشگاه پرسپولیس در نامه خود به باشگاه کورتریک به این تیم بلژیکی پیشنهاد داده‌اند که نادری را برای یک فصل دیگر و به‌صورت قرضی در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار بدهد تا آنها بتوانند هم در بازی‌های پیش روی فصل جاری، هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در رقابت‌های لیگ بیستم در اختیار داشته باشند. باشگاه  کورتریک پاسخی به این پیشنهاد پرسپولیسی‌ها نداده و باشگاه منتظر هستند که درصورت توافق در این زمینه اجازه حضور محمد نادری را در ادامه مسابقات بدهند تا با شکایت جدیدی از سوی باشگاه بلژیکی مواجه نشوند.

حسینی مدیر روابط بین الملل باشگاه پرسپولیس نیز در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی، مذاکره باشگاه پرسپولیس با باشگاه کورتریک را تایید کرد و اعلام کرد که پالس های مثبتی از مذاکره با باشگاه بلژیکی دریافت کرده ایم اما چون قرارداد نادری یک بحث حقوقی است کار تخصصی آن از سوی مدیر امور حقوقی باشگاه دنبال می شود.

پیش از این گفته می‌شد که نادری خودش هم مذاکراتی را با مسئولان باشگاه برای گرفتن رضایت‌شان جهت حضوری مجدد در پرسپولیس آغاز کرده است که ظاهرا هنوز هم نتیجه‌ای در پی نداشته است.

 نادری که چند هفته اخیر از رقابت های لیگ برتر را از دست داده است حضورش برای بازی جمعه هفته جاری با ذوب آهن در هاله ای از ابهام قرار دارد.

7655