نامه سپاهان به بهاروند: در انتخاب داوران دقت کنید

نامه سپاهان به بهاروند: در انتخاب داوران دقت کنید

خبرگزاری فوتبالی-باشگاه سپاهان اصفهان با ارسال نامه‌ای به سرپرست فدراسیون فوتبال، اعتراض رسمی به داوری مسابقه مقابل استقلال را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پی اشتباه تاثیرگذار بیژن حیدری داور دیدار سپاهان و استقلال تهران، این باشگاه اعتراض خود را به صورت کتبی به فدراسیون فوتبال اعلام کرد.

در متن این نامه آمده است:

"جناب آقای بهـاروند
سرپرست محترم فدراسیون فوتبال ج . ا . ایران 

 با سلام      
احتراماً، همانگونه که مستحضر هستید هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ برتر ایران برگزار شد و متأسفانه تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در پی اشتبـاه محرز و تأثیرگذار داور بازی آقای بیـژن حیـدری که این اشتباه نیز توسط کارشناسان داوری تایید شده است، گل اول مسابقه را دریافت و در ادامه منجـر به شکست دو بر یک این تیم مقابل استقلال تهـران شد . 

از آنجائیکه سه هفته دیگر تا پایان مسابقات لیگ برتر باقیمانده است، این باشگاه درخواست دارد باتوجه به حساسیت های بالای جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا و از آنجائی که حقی از تیمی ضایع نشـود، نسبت به انتخاب داوران نهایت دقت را نمـوده زیرا پس از آن عذرخواهی داوران و دست اندرکاران دردی از تیم‌ها دوا نخواهد کرد و در این شرایط سخت که جامعه درگیر ویروس کرونا می باشد و هزینه های هنگفتی را به باشگاهها تحمیل کرده است، اشتباه داوران دیگر توجیه و جایگاهی ندارد.

متأسفانه اشتباه تأثیرگذار داور در دیدار سپاهان اصفهان و استقلال تهران باعث ضایع شدن حق سپاهان شده و طلایی پوشان را از جایگاه اصلی خود در جدول رده بندی دورکرده است.

در پایان ضمن تأکید مجدد بر دقت در انتخاب داوران سه هفته پایانی مسابقات، خواهشمند است دستور فرمائید مباحث داوری این دیدار نیز مورد بررسی قرار گرفته و از نتیجه این باشگاه را مطلع سازند.

7575