ماموریت بزرگ خط دفاع پرسپولیس

ماموریت بزرگ خط دفاع پرسپولیس

خبرگزاری فوتبالی- مدافعان پرسپولیس برای حفظ آمار بهترین خط دفاعی و رکورد کمترین گل خورده تاریخ لیگ برتر که در اختیار استقلال است کار سختی پیش رو دارند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس با گل غافلگیرکننده‌ای که از روح الله باقری در شمال دریافت کرد حالا سیزده گل خورده دارد. این عدد رکورد کمترین گل خورده تاریخ لیگ برتر است که به استقلال تعلق دارد. پرسپولیس دیگر نمی‌تواند رکورد استقلال را در این آیتم بشکند و اگر می‌خواهد با رقیب سنتی در آن شریک باشد باید در سه بازی باقیمانده گلی دریافت نکند. 

پرسپولیس در سه بازی آینده به ترتیب به مصاف تیم های ذوب آهن در تهران،گل گهر در سیرجان و سایپا در تهران خواهد رفت. آنچه مشخص است هر سه تیم کاندید سقوط به دسته پایین تر هستند و برای اینکه در لیگ برتر ماندگار شوند باید برنده از زمین خارج شده و یا از قهرمان این فصل لیگ برتر امتیاز بگیرند.

پرسپولیس با توجه به بازی های باقیمانده و تلاش حریفان برای بقاء در لیگ برتر اگر می خواهد بهترین خط تاریخ لیگ برتر را به صورت مشترک با استقلال در اختیار داشته باشد باید دروازه خود را بسته نگه دارد.

پرسپولیس در بازی برابر نساجی سریعترین گلی بود که پ در لیگ نوزدهم دریافت کرده است. پیش از این، سرخ‌پوشان هرگز در 20 دقیقه ابتدایی بازی‌های این فصل، دروازه‌شان باز نشده بود. قبل از گل روح‌الله باقری، سریعترین گلی که پرسپولیس در لیگ امسال دریافت کرده بود، گل ارسلان مطهری در دربی برگشت بود که در دقیقه 24 به ثمر رسید.

7655