اسطوره فوتبال آرژانتین پدربزرگ شد؛ وقتی باتیستوتا نوه داری می کند

اسطوره فوتبال آرژانتین پدربزرگ شد؛ وقتی باتیستوتا نوه داری می کند

خبرگزاری فوتبالی – گابریل عمر باتیستوتا، مهاجم افسانه‌ای تیم ملی آرزانتین ساعاتی پیش در یک پست اینستاگرامی از به دنیا آمدن نوه‌اش خبر داد و حس خود در آن لحظه را به اشتراک گذاشت.

به گزارش فوتبالی، باتیتسوتا فوتبال خود را از تیم نیولز اولد بویز (همان تیم کودکی مسی) آغاز کرد، سپس پیراهن ریورپلاته را پوشید و در اقدامی عجیب یک سال بعد هم به تیم رقیب یعنی بوکاجونیورز رفت اما دوران درخشان او در فیورنتینا رقم خورد که در ۹ سال حضورش توانست در ۲۶۹ بازی‌اش برای بنفش‌ها ۱۶۷ گل به ثمر برساند.  باتیستوتا پس از آن در انتقالی مهم به رم پیوست و قهرمان سری آ شد. حضور در اینتر و العربی هم دوران فوتبال او را خاتمه داد.

باتیستوتا که تا چندی پیش بهترین گلزن تاریخ تیم ملی آرژانتین بود پس از خداحافظی از فوتبال دیگر فعالیتی در این حرفه نداشت. او حتی علاقه‌ای به مربیگری هم نشان نداد و یک برند پوشاک افتتاح کرد.

این بازیکن محبوب حالا در اینستاگرام خود خبر از تولد نوه اش داده و با انتشار دو عکس از خودش و یک نوزاد نوشته: نوه‌ام.. لائوتارو!

تصویری که باتیستوتا منتشر کرده مورد استقبال ستاره‌های قدیم دنیای فوتبال قرار گرفته و بسیاری از آن‌ها برای باتیستوتای ۵۱ ساله آرزوی موفقیت کرده‌اند.

1101