گزارش روز؛ بهترین هم‌تیمی‌های کریستیانو رونالدو

گزارش روز؛ بهترین هم‌تیمی‌های کریستیانو رونالدو

خبرگزاری فوتبالی – رونالدو در طول دوران حرفه‌ایش در کنار هم‌تیمی‌های بزرگی بازی کرده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو توانست به همراه یوونتوس قهرمان سری آ شود. نهمین قهرمانی پیاپی یووه در سری آ که البته تاثیر رونالدو و دیبالا در آن بیش از دیگر بازیکنان بود.
به همین دلیل رسانه مارکا برترین هم تیمی‌های رونالدو در این سال‌ها را بررسی کرده است. نام این بازیکنان به شرح زیر است:

فن نیستلروی:  این بازیکن هلندی قبل از حضور رونالدو در اولدترافورد بسیار محبوب بود و ۳ فصل کنار رونالدو بازی کرد و سپس یک فصل هم در زمان حضور در رئال مادرید با هم هم‌تیمی شدند.

وین رونی: او از اورتون به یونایتد رفت و ۵ فصل کنار رونالدو بازی کرد. قهرمانی اروپا یکی از اثرات بازی این دو کنار هم بود.

ایگواین: پرز رونالدو را خرید تا در کنار بنزما و ایگواین در رئال بدرخشند. حالا ایگواین در تورین هم هم‌تیمی رونالدو شده.

کریم بنزما: او هم‌زمان با رونالدو در رئال حضور یافت و ۹ فصل کنار او بازی کرد. از زمان جدایی رونالدو، بنزما بهترین گلزن فصل رئال شده است.

گرت بیل: این ستاره ولزی در سال ۲۰۱۳ به جمع رئالی‌ها پیوست و ۵ فصل کنار رونالدو حضور داشت. او هیچگاه ستاره‌ای در حد رونالدو نشد اما گل‌های مهمی برای رئالی‌ها به ثمر رساند.

مانژوکیچ: این بازیکن در فصل ۱۹-۲۰۱۸ هم تیمی رونالدو بود و ۹ گل زد تا هشتمین اسکودتوی متوالی یووه به دست آید.

دیبالا: او در فصل اول حضور رونالدو در یوونتوس از لحاظ تاکتیکی دچار مشکل شده بود و با توجه به زدن تنها ۵ گل، همه تصور می‌کردند از یووه جدا شود اما او ماند تا امسال تعداد گل‌هایش را دو برابر کند و زوج بی‌نظیری برای کریسیتیانو شود.

1101