هکینگ: حق آیندهوون بود که بازی را ببرد

هکینگ: حق آیندهوون بود که بازی را ببرد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ولفسبورگ با قبول شکست خارج از خانه 2 بر صفر در خانه پی‌اس‌وی آیندهوون هلند که دومین شکستش در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود، به رده سوم جدول گروه B سقوط کرد و شانسش برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی کمرنگ شد.

دیتر هکینگ، مربی ولفسبورگ که باخت اول تیمش در این رقابت‌ها در خانه منچستریونایتد رقم خورده بود، پس از باخت شاگردانش برابر آیندهوون به خبرنگاران گفت: باید به پی‌اس‌وی تبریک بگویم و اعتراف کنم که حق این تیم بود که بازی را ببرد. در نیم ساعت اول، ما بازی را تحت کنترل داشتیم و PSV آنقدرها فشار نمی‌آورد. این تیم تنها یکی دو شوت به سمت دروازه ما داشت. از آن به بعد اما روند بازی ما عوض شد. ما دیگر نمی‌توانستیم توپ را نگه داریم. زمان تملک‌ توپ‌مان کم شد و در نتیجه حرکات هجومی‌مان هم اُفت کرد. ما از دقیقه 30 به بعد دیگر نمی‌توانستیم، حمله کنیم.

هکینگ ادامه داد: می‌دانم که با عملکردی که برابر پی‌اس‌وی داشتیم نمی‌توانستیم نتیجه بگیریم و به جایی نمی‌رسیدیم. سعی کردیم که گل خورده اول را جبران کنیم، اما زمانی که گل دوم را هم خوردیم، کار برای ما دیگر تمام شد. در مسابقه بعدی، ما باید بازی خودمان را انجام دهیم و موقعیت‌های گلزنی بیشتری بسازیم.

انتهای پیام/