کارگزار پرسپولیس: مسئول نقل و انتقالات نیستیم

کارگزار پرسپولیس: مسئول نقل و انتقالات نیستیم

خبرگزاری فوتبالی- کارگزار باشگاه پرسپولیس روز گذشته و پس از انتقاداتی که این روزها از عملکرد آنها صورت گرفته، اعلام کرد که‌ مسئول نقل و انتقالات نیستند و در امورات این باشگاه در بازار نقل و انتقالات دخالتی ندارد.

به گزارش فوتبالی، طی روزهای گذشته هواداران پرسپولیس در فضای مجازی انتقادات زیادی از عملکرد کارگزار اسپانسری باشگاه داشته‌اند و توقع دارند در شرایط فعلی به کمک باشگاه بیاید و در حل مسأله بدهی برانکو و البته نقل و انتقالات آسیایی کمک حال باشد.

بعد از این انتقادات، شرکت آتیه داده پرداز واکنش نشان داد و ضمن تهدید به شکایت از عاملان جوسازی و پاسخگویی آنها در مراجع قضایی اعلام کرد نقل و انتقالات  برعهده مدیریت باشگاه پرسپولیس است و در این مسأله ورود نمی‌کند. در عین حال کارگزار اسپانسر اعلام کرد از زمستان 98 تا الان بالغ بر 50 میلیارد تومان به باشگاه پرداخت کرده که در تاریخ باشگاه سابقه نداشته است. 

مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس هم روز گذشته در مصاحبه خود با اشاره به شرایط بد اقتصادی ناشی از گسترش ویروس کرونا گفت در این شرایط باید قدردان مسئولیت پذیری و تعهد شرکت کارگزار باشگاه نسبت به قرارداد با پرسپولیس باشیم. آنها به واقع کمک حال باشگاه در این شرایط بودند.

گویا حاشیه های انتخاب کارگزار پرسپولیس همچنان ادامه دارد و گروهی که گفته می شود وابسته به مهرداد هاشمی دیگر عضو هیئت مدیره و شرکت ریحان فیلم رقیب کارگزار باشگاه پرسپولیس هستند در فضای مجازی نسبت به عملکرد کارگزار و وظایف آن انتقاداتی مطرح کرده اند که با واکنش شرکت آتیه داده پرداز مواجه شد.

7655