سرمربی تیم آتالانتا: شکست مقابل اینتر ما را از خواب بیدار کرد

سرمربی تیم آتالانتا: شکست مقابل اینتر ما را از خواب بیدار کرد

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم آتالانتا از شکست مقابل اینتر ناراحت نیست و آن را یک هشدار پیش از دیدار مقابل پاریسن ژرمن می‌داند.

به گزارش فوتبالی، گاسپرینی پس از شکست به خبرنگاران گفت: این بهترین شیوه آماده سازی برای لیگ قهرمانان بود زیرا اینتر مقابل ما حمله می‌کرد. آن‌ها شور زیادی داشتند و از بازی کردن ما جلوگیری می‌کردند. آن‌ هم با ریتم سریع و کیفیتی بالا. ما در چند هفته اخیر پایمان را از روی پدال گار برداشته بودیم اما امشب فهمیدیم مقابل تیم‌های این چنین نمی‌توانیم این گونه بازی کنیم. به اینتر بابت بردشان تبریک می‌گویم و امیدوارم این شکست برای ما درس شده باشد. آن‌‌ها ما را از خواب بیدار کردند.

گاسپرینی در ادامه افزود: باید روی تقویت هر ساله‌مان تمرکز کنیم. کارهای زیادی برای بهبودی داریم و باید رشد کنیم. در همان زمان باشگاه را وارد چرخه اقتصادی کنیم زیرا در حال حاضر نمی‌توانیم با رقبای قدرتمند بجنگیم.

سرمربی آتالانتا در پایان گفت: چند باری کامبک داشته‌ایم اما امرویپس از ۲۰ دقیقه ۲ گل خوردیم که بدترین سناریوی ممکن مقابل اینتر است. واکنش ما برای آینده‌مان مفید بود. کونته در پایان بازی به من تبریک گفت و من هم همین کار را با او کردم. او کاری فوق‌العاده انجام داد و جدول پایانی لیگ دقیق و درست است.

1101