گتوزو: فقط در رویاهایم می‌توانم مسی را مهار کنم/ امروز شایسته اخراج بودم!

گتوزو: فقط در رویاهایم می‌توانم مسی را مهار کنم/ امروز شایسته اخراج بودم!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم ناپولی اعلام کرده فقط در رویاهاش می‌تواند مسی را مهار کند.

به گزارش فوتبالی، جنارو گتوزو پس از پایان بازی به خبرنگاران درباره درگیری ایجاد شده بین نیمکت ناپولی و لاتزیو گفت: فضای حاکم بر فوتبال ایتالیا در چند سال اخیر تغییر کرده و هیچ کس به رایگان چیزی را در اختیار شما نمی‌گذارد. امروز شایسته اخراج شدن بودم. باید اعتراف کنم که پایم را فراتر از حد و مرزم گذاشتم. چند کلمه بین ما و نیمکت رقیب رد و بدل شد. متاسفانه هر دو طرف مسئله را جدی گرفتیم و لحظات بدی در زمین رخ داد. هنوز با سیمونه اینزاگی صحبت نکرده‌ام. بهتر است صبر کنم تا کاملا آرام شوم، در غیر این صورت بیشتر ضربه می‌زنم!

گتوزو درباره مصدومیت اینسینیه گفت: اینسینیه با پزشک صحبت کرد. ما شرایط او را طی 48 ساعت آینده ارزیابی می‌کنیم و از او تست می‌گیریم. امیدوایم مصدومیت او جدی نباشد.

سرمربی ناپولی درباره دیدار بعدی شاگردانش مقابل بارسلونا در چهارچوب لیگ قهرمانان گفت: ترکیب تیم را در ذهن خودم دارم اما باید ببینیم در چند روز آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. می‌خواهیم سعی کنیم تا صفحه مهمی در کتاب تاریخ باشگاه بنویسیم. از زمان شروع دوباره فوتبال چیزهای مختلفی را امتحان کردیم. در بازی رفت به تساوی ۱-۱ رسیدیم و به همین دلیل باید در خانه حریف ریسک کنیم. مهار مسی؟ فقط می‌توانم در رویاهایم مسی را مهار کنم یا اینکه امروز با پلی استیشن فرزندم دیدار بارسلونا و ناپولی را شبیه سازی کنم و با خودم در زمان بازی‌‌ام که ۱۵ کلیوگرم از امروز لاغرتر بودم او را مهار کنم.

1101