کاپیتان آتالانتا: دل همه بازیکنان برای ایلیچیچ تنگ شده

کاپیتان آتالانتا: دل همه بازیکنان برای ایلیچیچ تنگ شده

خبرگزاری فوتبالی – کاپیتان تیم آتالانتا اعلام کرده همه بازیکنان دلشان برای ایلیچیچ تنگ شده است.

به گزارش فوتبالی، پاپو گومز پیش از بازی مقابل اینتر به خبرنگاران گفته بود: خوشحالم که فصل این گونه طی شد و به انتها رسید.

روز گذشته خبری مبنی بر شرایط نامساعد روحی و افسردگی جوزپ ایلیچیچ، ستاره آتالانتا، به دلیل خیانت همسرش در رسانه‌ها منتشر و حتی گفته شد ایلیچیچ ممکن است از فوتبال خداحافظی کند.

گومز، یکی از صمیمی‌ترین هم‌تیمی‌های ایلیچیچ درباره غیبت این بازیکن و مشکل پیش آمده گفته: همه ما دلمان برای ایلیچیچ تنگ شده.  برای شخصیت و انسانی که هست، نه به خاطر اینکه اینکه یک بازیکن در تیم ما است. او یکی از با تجربه‌ترین بایکنان در رختکن است و دوست خوب ماست.

گومز درباره شرط بندی که بین خودش و لوئیز آلبرتو، بازیکن تیم لاتزیو بر سر تعداد پاس گل در این فصل اتفاق افتاده گفته: ما دوست هم هستیم و این کار را انجام داده‌ایم. هر کس این شرط را ببرد باید دیگری را شام مهمان کند. تکذیب نمی‌کنم که دوست دارم برنده شوم!

گفتنی است شب گذشته آلخاندرو گومز نتوانست پاس گلی به هم‌تیمی‌هایش بدهد اما در جدول رده بندی کلی توانست با ثبت ۱۶ پاس گل بالاتر از لوئیز آلبرتو با ۱۵ پاس گل قرار گیرد. به این ترتیب آلبرتو باید گومز را شام مهمان کند!

1101