سرمربی رم: برد مقابل یوونتوس مهم بود اما باید به فکر سویا باشیم

سرمربی رم: برد مقابل یوونتوس مهم بود اما باید به فکر سویا باشیم

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم رم اعلام کرده برد مقابل یوونتوس اهمیت فراوانی داشت اما آن‌ها باید به فکر مقابله با تیم سویا در لیگ اروپا باشند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رم توانست ۳-۱ حریف خود یوونتوس را در ورزشگاه خانگی تورینی‌ها شکست دهد و هفته آخر سری آ را با موفقیت پشت سر بگذارد. رم حالا با حضور در رده پنجم توانسته سهمیه مستقیم حضور در لیگ اروپا را کسب کند.

پائولو فونسکا پس از بازی به خبرنگاران گفته: به یوونتوسی‌‌ها بابت قهرمانی تبریک می‌گویم. این تیم در طول فصل بهترین بود و آن‌ها شایسته قهرمانی بودند. آن‌ها تیم قدرتمندی هستند که مربی بزرگی دارند. تیم ما با جاه طلبی خوبی بازی کرد. بسیاری از بازیکنان حاضر در ترکیب را تغییر دادیم تا برای دیدار مقاب سویا آماده باشند. برنده شدن مقابل یوونتوس اتفاق بسیار مهمی است اما مقابل سویا سخت است تا برنده شویم.

سرمربی تیم رم که چندی پیش علیه زانیولو به صحبت پرداخته و حرکات بدون فکر او داخل زمین را نکوهش کرده بود این بار به تمجید از بازیکن جوان تیمش پرداخت. فونسکا گفته: زانیولو عالی بازی کرد و همه دیدیم. او در حال حاضر نمی‌تواند ۹۰ دقیقه بازی کند و خیلی خسته بود اما در مدت زمانی که در زمین حضور داشت نمایش خوبی نشان داد.

1101