کونته: یووه فقط به پیشرفت خودش فکر می‌کند؛ تکرار اشتباهات دیوانگی است

کونته: یووه فقط به پیشرفت خودش فکر می‌کند؛ تکرار اشتباهات دیوانگی است

خبرگزاری فوتبالی - اینتر میلان تحت هدایت آنتونیو کونته در هفته‌ی پایانی سری آ موفق شد آتلانتا را شکست دهد و در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اینتر دو بر صفر آتلانتا را شکست داد و در جایگاه دوم سری آ قرار گفت. آنتونیو کونته پس از بازی گفت:" بچه ها و کادر فنی برای دستیابی به جایگاهی كه مدتی طولانی در اینتر دیده نشده بود، شایسته‌ی احترام هستند. هنوز با یوونتوس فاصله داریم و این فاصله زیاد است. باید باهوش باشیم و ناگهانی از افسردگی تا اوج شادی جهش نکنیم، زیرا رفتاری که در هر دو صورت وجود دارد افراطی است. وظیفه خود را در سری آ انجام دادیم، در کوپا ایتالیا با رسیدن به نیمه نهایی پیشرفت کردیم و اکنون می خواهیم در لیگ اروپا عملکرد خوبی داشته باشیم. سال سختی برای من بود و از داشتن این تیم حرفه ای که تمام تلاش خود را می کنند خوشحال هستم. یووه برای نهمین سال متوالی قهرمانی اسکودتو را جشن می گیرد و یک بار دیگر ثابت کرد، آنها به وضوح قوی تر هستند، زیرا هر ساله برای پیشرفت تلاش می‌کنند، در حالی که سایر تیم ها فقط سعی می‌کنند فاصله را کاهش دهند. بیانکونری زیرساخت هایی داخل و خارج از کشور دارد که کاملاً از تیم های دیگر بهتر است، اگرچه همه ما در تلاش هستیم تا پیشرفت کنیم. آتالانتا در این فصل کارهای بزرگی انجام داده و عملکرد خوبی را با جان پیرو گاسپرینی داشته‌اند، هر کسی که مقابل آن‌ها بازی می‌کند باید تا پایان تلاش کند. ما خوب بودیم و از هر نظر برای این بازی آماده بودیم. تیم من واقعاً خوب عمل کرد."

آنتونیو کونته در ادامه در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"سال سخت و دشواری بوده است. باید در همه زمینه ها از جمله مسائلِ خارج از میدان، رشد و پیشرفت کنیم. یک باشگاه بزرگ باید بیشتر از بازیکنان خود محافظت کند. در پایان فصل در مورد این موضوع بحث خواهیم کرد، باید با رئیسِ باشگاه ملاقات کنم، او هم اکنون در چین است. افرادی را که فقط در هنگام موفقیت خود را عضو تیم می‌دانند دوست ندارم، امسال در اینتر از این موارد زیاد دیدم. مصاحبه‌ای را دیدم که اسپالتی در سال 2017 که در اینتر بود انجام داده بود. اکنون در سال 2020 هستیم و هیچ چیز تغییر نکرده است. اگر شما از اشتباهات، یاد نمی گیرید و مرتباً آن ها را تکرار می‌کنید، این دیوانگی است."

1470