واکنش مدیر ورزشی اینتر به شایعه جذب مسی

واکنش مدیر ورزشی اینتر به شایعه جذب مسی

خبرگزاری فوتبالی - جوزپه ماروتا مدیر ورزشی اینتر به شایعات در مورد جذب لیونل مسی توسط نراتزوری و فروش احتمالی وی به اینتر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، ماروتا با جملاتی نه چندان شفاف و رمزآلود به شایعه خرید مسی واکنش نشان داد که البته به نظر می رسد این صحبت ها سعی کرده است که احتمال خرید لئو را رد کند. ماروتا گفته است:" آرمان گرایی در لغت نامه فوتبال به معنی خیال پردازی است. ترجیح می دهم که در این باره فقط همین قدر صحبت کنم."

لیونل مسی ستاره آرژانتینی فقط یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارد اما حاضر به تمدید نشده است. در حقیقت لئو به نظر می رسد که از تصمیم های مدیران بارسلونا ناراضی است و به همین خاطر قصد جدایی در تابستان 2021 را دارد. اینتر می تواند یکی از گزینه ها برای فوق ستاره آرژانتینی باشد چرا که در لیگ ایتالیا می تواند رقابتش با رونالدو را از سر بگیرد و دوباره به روزهای اوجش برگردد. به هر صورت باید دید که آیا اینتر قدرت مالی کافی برای جذب مسی را دارد یا نه، بازیکنی که در بارسا سالی 50 میلیون یورو دستمزد می گیرد. البته مالیات در کشور ایتالیا به مراتب کمتر از اسپانیا است و همین مسئله می تواند به نراتزوری ها در مسیر جذب شماره 10 بارسلونا کمک کند. 

4125