لمپارد: قدم زدیم؛ در فینال جام حذفی هرگز نمی‌توانید قدم بزنید

لمپارد: قدم زدیم؛ در فینال جام حذفی هرگز نمی‌توانید قدم بزنید

خبرگزاری فوتبالی - چلسی با نتیجه یک بر دو مقابل آرسنال شکست خورد و جام حذفی را از دست داد، لمپارد پس از این شکست از عملکرد تیمش ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش فوتبالی، چلسی در ابتدا گل اول را در دقیقه‌ی 5 به ثمر رساند اما خوشحالی آن ها طول زیادی نکشید چرا که با دو گل از اوبامیانگ، آن‌ها عقب افتادند و جام را از دست دادند. فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، گفت:" ما 10 یا 15 دقیقه ابتدایی بازی را خوب شروع کردیم، یک گل به ثمر رساندیم و چند موقعیت ایجاد کردیم تا بتوانیم بازی را کنترل کنیم، اما بعد از آن، می‌توانیم خودمان را از نظر فنی سرزنش کنیم. بازی را پیچیده کردیم. مانند قدم زدن پاس می‌دادیم. در فینال FA Cup هرگز نمی‌توانید قدم بزنید. به آرسنال اجازه دادیم تا به بازی برگردد و کنترل آن را در دست بگیرد و این کار را برای ما مشکل کرد. در نیمه دوم ما با برنامه‌ای مشخص تر وارد زمین شدیم، کریستین مصدوم شد و همسترینگش آسیب دید، شرایط بازی علیه ما بود."

لمپارد در ادامه گفت:" امشب نا امید کننده بود اما پیش از این، ما آنچه را که می‌توانستیم در لیگ انجام داده‌ایم و این یک امتیازِ عالی برای ماست. امروز می‌توانست فوق العاده باشد اما اینطور نشد. چند هفته پیش در نیمه نهایی مقابل منچستر یونایتد فوق العاده بودیم. بازی را کنترل کردیم، توپ را جابجا کردیم، از جناحین استفاده می‌کردیم و مدام در زمین حریف بودیم. امروز، اما آهسته بودیم، عقب افتادیم و فشار آوردیم. ما به اندازه کافی خوب عمل نکردیم تا یک فینال را بدست آوریم."

1470