اینتر نایب قهرمان شد، یوونتوس باز هم باخت

اینتر نایب قهرمان شد، یوونتوس باز هم باخت

خبرگزاری فوتبالی - چهار تا از ده بازی هفته پایانی لیگ ایتالیا شنبه شب به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، یوونتوس در ادامه روند ضعیف خود در هفته های پایانی با نتیجه سه بر یک مقابل رم شکست خورد. بیانکونری ها در این شب با ذخیره هایشان بازی می کردند چرا که تمرکزشان روی بازی برگشت با لیون است و به طور مثال رونالدو کلا استراحت کرد اما با این وجود تیم تورینی در هشت بازی پایانی لیگ ایتالیا فقط هشت امتیاز گرفت و در چهار بازی شکست خورد تا با روحیه بسیار بدی به مصاف لیون برود. اگر آنها نتوانند از سد لیون عبور کنند به نظر می رسد که اخراج ساری قطعی است.

از سویی میلان که بعد از قرنطینه با حمایت پیولی روند بی نظیری داشته در مقابل کالیاری نیز پیروز شد تا فصل را با افتخار و اقتدار به پایان برسد. حضور انها در لیگ اروپا برایشان خوشایند است. همچنین اینتر در دوئل نایب قهرمانی مقابل آتالانتا با نتیجه دو بر صفر پیروز شد. بدین ترتیب نراتزوری ها فصل را در رده دوم به اتمام رساندند که اختلافشان با یوونتوس صدرنشین فقط یک امتیاز بود. همچنین لاتزیو با نتیجه سه بر یک مقابل لاتزیو پیروز شد. ایموبیله البته گل زد تا با گلزنی کفش طلای خود را رسمی کند.

یوونتوس با 83 امتیاز قهرمان لیگ ایتالیا شد، اینتر با یک امتیاز کمتر در رده دوم جای گرفت و آتالانتا و لاتزیو با 78 امتیاز سوم و چهارم شدند و سهمیه لیگ اروپا را تکمیل کردند.رم با 70 امتیاز سهمیه مستقیم لیگ اروپا گرفت و میلان 66 امتیازی باید در پلی آف لیگ اروپا شرکت کند. لاتزیو نیز در رده هفتم جای گرفت.

4125