حمله بارتومئو به بازیکن یاغی بارسلونا: آرتور به هم‌تیمی‌هایش بی‌احترامی کرده

حمله بارتومئو به بازیکن یاغی بارسلونا: آرتور به هم‌تیمی‌هایش بی‌احترامی کرده

خبرگزاری فوتبالی - جوزپ ماریا بارتومئو مدیر بارسلونا در مصاحبه با اسپورت به شدت به آرتور هافبک این تیم حمله کرد. آرتور بعد از لالیگا حاضر به حضور در تمرینات تیم نشده است.

به گزارش فوتبالی، بارتومئو با انتقاد از بازیکن برزیلی که فصل آینده راهی یوونتوس می شود، گفت:"کاری که آرتور کرده بی احترامی به هم تیمی هایش است چرا که تیمش انگیزه دارد تا در چمپیونزلیگ موفق شود. منطقی نیست که برای چنین جام مهمی تلاش کنیم و یک بازیکن تصمیم بگیرد که کنار بکشد. این تصمیم غیرقابل درک و غیرقابل توجیه است. آرتور چند روز پیش با آبیدال تصمیم گرفت و گفت که دیگر به تیم برنمی گردد. این را پیش بینی نکرده بودیم. توافق کرده بودیم که تا پایان فصل در همه تورنمنت ها برای بارسا بازی کند. این رفتار غیرقابل پذیرش است. این یک بی انضباطی است چرا که دلیلی ندارد که حالا که در چمپیونزلیگ بازی داریم، به تیم برنگردد. پرونده انضباطی او را باز کرده ایم و با تنبیه و جریمه مواجه خواهد شد. او هیچ دلیل مناسبی در اختیار ما قرار نداد و فقط گفت که این تصمیم را خودش گرفته است. در روزهای آینده با او صحبت خواهیم کرد چرا که وقتی به کمیته انضباطی باشگاه مراجعه کند باید دقیقا توضیح بدهد."

بارتومئو از سویی در حمایت از کیکه ستین گفت:" کیکه با ما قرارداد دارد. تا پایان فصل آینده قرار است که بخشی از تیم ما باشد. با هیچ کسی برای جانشینی ستین صحبت نکردیم، نه با لورن بلان نه با هیچ کس دیگری صحبتی نکردیم. با ژاوی صحبت کردیم چرا که رابطه خوبی با او داریم اما قراردادش را با السد تمدید کرده است. ژاوی روزی روی نیمکت بارسلونا خواهد نشست."

4125