هندرسون: برندن راجرز خیلی به من کمک کرد؛ دستاورد کلوپ ویژه است

هندرسون: برندن راجرز خیلی به من کمک کرد؛ دستاورد کلوپ ویژه است

خبرگزاری فوتبالی - جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، معتقد است که هیچ گاه قصد ترک آنفیلد را نداشته و همواره به دنبال قهرمانی در لیگ برتر با لیورپول بوده است.

به گزارش فوتبالی، هندرسون که در این فصل برنده‌ی جایزه‌ی بهترین بازیکن سال انگلیس نیز شده است در تازه ترین مصاحبه‌اش گفت:" طی چند سال گذشته، زندگیِ من فراز و نشیب هایی داشته است. همیشه در دوران حرفه‌ای سختی هایی خواهد بود. این در مورد نحوه برخورد و واکنش شما با این مشکلات است. می توانید از آنها به عنوان انگیزه استفاده کنید تا خود را به جلو سوق دهید و پیشرفت کنید. شما به مشکلات در حرفه خود نیاز دارید تا به عنوان یک بازیکن و یک انسان قوی‌تر شوید. شروعِ من در لیورپول کار ساده ای نبود گرچه به من چیز های زیادی در اینجا اضافه شد و من هرگز به گزینه‌ی ترکِ اینجا فکر نکرده‌ام. می دانستم که آن چیزی که می خواهم نیست و این انگیزه بیشتری را به من می داد که به مردم ثابت کنم که اشتباه می‌کنند. برندن راجرز در این رابطه خیلی به من کمک کرد؛ او گفت به من کمک می کند تا چیزهایی را که برای حضور در ترکیب ثابت لیورپول لازم دارم، یاد بگیرم. از نظر تاکتیکی من بیشتر آگاه شدم و درک بهتری از بازی داشتم و به جزئیات بیشتر دقت می‌کردم."

هندرسون در ادامه افزود:" وقتی دوره های سخت را پشت سر می گذارید، باید راهی برای مقابله با آن‌ پیدا کنید. خانواده به شما کمک می‌کند، اما گاهی اوقات نمی‌خواهید که این مسائل وارد خانه‌ی شما بشوند. من به تنهایی با مشکلات سر و کار داشتم، اما افراد خوبی مثل هم تیمی ها، مربیان و کادر فنی در اطرافم بودند. به اندازه کافی خوش شانس بودم که در باشگاه لیورپول، افراد خوبی اطرافم بودند که در این راه به من کمک کنند."

کاپیتان لیورپول درمورد سرمربی تیم، یورگن کلوپ، گفت:" یورگن با همه بازیکنان رابطه خوبی دارد. او از نظر احترامی که برای آنها قائل است، از تعادل بسیار خوبی برخوردار است و می‌داند که چه موقع باید به آرامی برخورد کند و چه موقع باید محکم باشد. می توانید ببینید که بازیکنان به او احترام می گذارند. سرمربی بابت کار هایی که در لیورپول انجام داده لایق احترام و اعتبار است و این احترام نه تنها از سوی تیم بلکه از سوی کلِ مجموعه‌ی باشگاه و هواداران است. او همه را به هم نزدیک کرده و آنچه که خلق کرده بسیار ویژه است."

1470