شوخی با عکس کورتوا و فلورنتینو پرز: مثل لبران و واید هستید!

شوخی با عکس کورتوا و فلورنتینو پرز: مثل لبران و واید هستید!

خبرگزاری فوتبالی - رئال مادرید روز شنبه در حالی تمرین خود را پیگیری کرد که بازیکنان یک بازی دستگرمی با پیراهن های جدید انجام بدهند. پیش از اغاز تمرین، فلورنتینو پرز مدیر رئال مادرید با تک تک بازیکنان دست داد. 

به گزارش فوتبالی، ایبای یانوس، یکی از شخصیت های یوتیوبی معروف اسپانیاست که با انجام بازیهای ویدیویی و به اشتراک گذاشتن تصاویر بازیهایش به صورت آنلاین با هوادارانش به شهرت رسیده است و البته هر از گاهی سعی می کند با پیام های بامزه در توییتر با مسائل مختلف شوخی کند. ایبای  تصویری از نحوه دست دادن کرونایی فلورنتینو پرز و کورتوا منتشر کرده است و آن را در کنار تصویری دیگر در روز معارفه دروازه بان بلژیکی  گذاشته و با شوخی نوشته است:" کورتوا دوست من، نیاز دارم تا به من توضیح بدهی که چرا همیشه طوری با این مرد 70 ساله دست می دهی که انگار لبران جیمز و دواین واید در تیم بسکتبال میامی هیت هستید!"!

البته کورتوا و ایبای رابطه خوبی با هم دارند. این دو در طول دوره قرنطینه خانگی بارها با هم بازی کردند و تصاویرش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشتند که در آن زمان هم با هم خیلی شوخی می کردند و مشخصا رابطه بسیار خوبی با همدیگر دارند.

4125