منچسترسیتی به دنبال جذب مدافع راست بارسلونا

منچسترسیتی به دنبال جذب مدافع راست بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد که منچستر سیتی به دنبال خرید سرجی روبرتو، مدافع راست و هافبک بارسلوناست. این بازیکن که محصول آکادمی بارسلوناست، یکی از بازیکنان مورد علاقه‌ی پپ گواردیولا، سرمربی کنونی منچستر سیتی است؛ چرا که گواردیولا در دوران حضورش در بارسا، شاهد عملکرد و شیوه‌ی رشد و پیشرفت این بازیکن بوده است.

به گزارش فوتبالی، منچستر سیتی علاقه‌مند به جذب بازیکن چند پسته‌ی بارسلوناست، سرجی روبرتو هم در پست دفاع راست و هم در پست هافبک به خوبی توانایی ایفای نقش دارد و می‌تواند برای تیم پپ گواردیولا کارآمد باشد. به گزارش اسپورت کاتالونیا، منچسترسیتی برای جذب این بازیکن 28 ساله برنامه ریزی کرده است و قصد دارد طی روز های آینده، پیشنهاد اولیه‌ی خود را به بارسلونا ارائه دهد.

بارسلونا علاوه بر سرجی روبرتو، نلسون سمدو را هم به عنوان مدافع راست در تیمش دارد. اما به نظر می‌رسد که سران بارسلونا ترجیح می‌دهند تا سمدو را در این تابستان به فروش برسانند و روبرتو را در نیوکمپ ماندگار کنند، اما منچسترسیتی روی جذب سرجی روبرتو اصرار می‌ورزد. گفتنی است که پپ گواردیولا به سبک بازیِ سرجی روبرتو اعتقاد دارد و علاقه‌مند است تا او را در تیمش داشته باشد و او را جایگزین مدافعان راست کنونی‌اش کند.

1470