قرارداد زلاتان امشب به پایان می‌رسد؛ خبر تمدید در راه است؟

قرارداد زلاتان امشب به پایان می‌رسد؛ خبر تمدید در راه است؟

خبرگزاری فوتبالی - طبق ادعای برخی از رسانه‌های ایتالیایی، باشگاه میلان قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را پس از آخرین بازی فصل تمدید خواهد کرد. میلان در آخرین بازی خود در این فصل از سری آ، امشب مقابل کالیاری قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، به نقل از اسپورت مدیاست، باشگاه میلان در حال حاضر بیانیه‌ای را درمورد تمدید قرارداد زلاتان ابراهیموویچ آماده کرده است و قرار است آن را پس از بازی با کالیاری، که آخرین بازیِ فصل میلان به شمار می‌رود، منتشر کند. زلاتان ابراهیموویچ از ژانویه به جمع روسونری ها پیوسته بود و قراردادش تا آخرین بازی فصل معتبر است. چندی پیش که شایعات رفتنِ استفانو پیولی و آمدن رالف رانگنیک و همچنین برکناری پائولو مالدینی از سمت مدیر ورزشی میلان مطرح بود، گمان می‌رفت که زلاتان هم از باشگاه جدا خواهد شد اما اکنون شرایط کاملا متفاوت است.

به ادعای روزنامه کوریره دلا سرا، قرارداد جدید زلاتان با میلان یکساله خواهد بود و یک بند ویژه هم در صورت صعود روسونری به لیگ قهرمانان اروپا خواهد داشت. ایبرا، 5 میلیون یورو به علاوه پاداش های مربوط به عملکردش به ارزش بیش از 1 میلیون یورو درآمد خواهد داشت. این مهاجم در ماه اکتبر، 39 ساله خواهد شد. او از زمان بازگشتش به میلان، 10 گل و 5 پاس گل در 17 بازی داشته است.