مهاجم سابق چلسی: پولیشیچ می‌تواند از هازارد هم بهتر شود

مهاجم سابق چلسی: پولیشیچ می‌تواند از هازارد هم بهتر شود

خبرگزاری فوتبالی - تونی کاسکارینو، مهاجم سال های دور چلسی، معتقد است که کریستین پولیشیچ در صورت ماندن در چلسی می‌تواند عملکردی بهتر از ادن هازارد داشته باشد و از او بهتر شود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد که کریستین پولیشیچ به خوبی در حال جا افتادن در فوتبال انگلیس است. بسیاری او را با ادن هازارد مقایسه می‌کنند. کاسکارینو معتقد است که با وجود پتانسیل هایی که این بازیکن آمریکایی دارد، حتی می‌تواند از هازارد هم بهتر شود. او گفت:" من رشد او را تا تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای دیده‌ام. به آمار ادن هازارد در فصل اول حضورش در لیگ برتر نگاه کردم و با خود فکر کردم: آیا هازارد به اندازه پولیشیچ خوب بوده است؟ پولیشیچ مصدومیت هایی داشته و بازی هایی را از دست داده است، او مقابل لیورپول در سوپرجام، درخشان ظاهر شد، اما فکر می کنم او به عنوان یک بازیکن پیشرفت کرده است."

مهاجم سابق چلسی در ادامه افزود:" او در این فصل 9 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده است. نسبت به فصل اولِ هازارد یک گل بیشتر زده است، هازارد مدت ها در چلسی بود و در طول این سال ها گاهی اوقات در فرم خوبی به نظر نمی رسید. پولیشیچ یک حرفه‌ای تمام عیار است، همه چیز درباره او حرفه ای است. مسیر او از سوی پدر و مادرش برنامه ریزی شده. این باشگاه ها برای رسیدن به او به لیگ برتر مانند یک برنامه‌ی اندروید، برنامه ریزی شده اند. او خطرناک است. اگر پنج، شش یا هفت سال در انگلیس بماند، فکر می کنم او بهتر از هازارد شود، و این یک اتفاق بزرگ است."

1470