مربی لیون: با اعتماد به نفس کامل به مصاف یوونتوس خواهیم رفت

مربی لیون: با اعتماد به نفس کامل به مصاف یوونتوس خواهیم رفت

خبرگزاری فوتبالی - رودی گارسیا، سرمربی لیون، معتقد است که تیمش با اعتماد به نفس بالایی در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا مقابل یوونتوس حاضر خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، از نظر رودی گارسیا، بازی مقابل پاری سن ژرمن به نحوی آماده سازی تیمش برای جدال با یوونتوس است. گارسیا گفت:" اینکه تنها در ضربات پنالتی به پی اس جی باختیم نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشتیم. می توانستیم بهتر عمل کنیم، اما آنها فقط در یک تمرین فنی تفاوت ایجاد کردند و حتی بازی به ضربات پنالتی رفت."

سرمربی لیون در ادامه گفت:" در لیگ قهرمانان اروپا، بهتر انجام دادنِ حملات مهم خواهد بود، این یک پیش زمینه‌ی خوب برای بازی با یوونتوس بود. حالا باید روی روح و روان بازیکنان کار کنیم تا برای بازی بعدی آماده شوند و بتوانیم نهایت تلاش خود را بکنیم. این اتفاق را مثبت می گیریم و از آن استفاده می کنیم تا به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برسیم. من رفتار صحیحی در برابر پی اس جی دیدم. در برابر تیمی که برای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا ساخته شده بود، خوب و سازمان یافته بودیم. این به ما برای بازی با یوونتوس اعتماد به نفس خوبی می‌دهد."

شب گذشته لیون مقابل پی اس جی به تساوی بدون گل رسید و در ضربات پنالتی به این تیم باخت و از رقابت هایی که برای لیگ فرانسه در نظر گرفته شد، حذف شد.

1470