ناراحتی برانکو از مدیران پرسپولیس؛ در نمایش شما حاضر نمی‌شوم

ناراحتی برانکو از مدیران پرسپولیس؛ در نمایش شما حاضر نمی‌شوم

خبرگزاری فوتبالی- سرمربی فصل گذشته پرسپولیس به یک دلیل جدید از دست مدیران این باشگاه ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، دلیل این ناراحتی، خبری است که درباره دعوت قهرمان لیگ از برانکو و کالدرون برای حضور در جشن قهرمانی قرمزها مطرح شده. اتفاقی که حتی باعث ناراحتی یحیی هم شد و او گفت باشگاه به جای این کارها بهتر است هر چه زودتر مطالبات مربیان سابقش را پرداخت کند تا جریمه‌ای متوجه پرسپولیس نباشد.

برانکو که با خبرورزشی صحبت کرده درباره این دعوت گفته: الان که با شما صحبت می‌کنم نه دعوتنامه‌ای به دستم رسیده است و نه تماس تلفنی با کسی داشته‌ام. این‌ها دروغ است و من فکر می‌کنم بازی کردن با احساسات هواداران!

سرمربی کروات درباره نگرانی پرسپولیسی‌ها بابت شکایت او هم توضیح داده است: پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را من برانکو نمی‌بندم بلکه مدیران پرسپولیس می‌بندند. این آقایان فکر می‌کنند همه چیز شوخی است و نسبت به تمام تعهدات خود بی‌تفاوت هستند. شاید تا به حال به کسی نگفته باشم، اما آقای نژادفلاح و دوست خوبم رضا چلنگر شاهد هستند. من ۳ ماه مجانی و رایگان در پرسپولیس کار کردم. در قراردادم آمده باشگاه پرسپولیس موظف است مالیات من را پرداخت کند، اما متأسفانه در ۴ سال گذشته این اتفاق نیفتاد!

او درباره اینکه آیا حاضر است در جشن قهرمانی پرسپولیس حاضر شود گفته: این کار‌ها شو و نمایش است. پول قراردادم را نداده‌اند. قراردادی که برای آن زحمت کشیدم. من با قهرمانی لیگ و حذفی کارم را در پرسپولیس تمام کردم و انتظار داشتم به این تلاش و نتایج احترام بگذارند، اما هیچ احترامی ندیدم! حالا چرا باید به جشن آقایان بیایم؟ این افراد اگر برای برانکو احترام قائل بودند پول قراردادم و مالیات ۴ سال گذشته‌ام را می‌دادند نه اینکه...

1984