جاشوا کیمیش و انتخاب ۴ نامزد اصلی توپ طلا

جاشوا کیمیش و انتخاب ۴ نامزد اصلی توپ طلا

خبرگزاری فوتبالی – هافبک تیم بایرن مونیخ اعتقاد دارد اگر مراسم توپ طلا برگزار می‌شد ۴ بازیکن می‌توانستند نامزد اصلی توپ طلا باشند.

به گزارش فوتبالی، جاشوا کیمیش، هافبک آلمانی و موفق تیم بایرن مونیخ در جدیدترین گفت و گوی خود با رسانه گل گفته: مدعیان توپ طلا؟ قطعا مانند همیشه لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باید بین نامز‌دها  در کنار لواندوفسکی قرار می‌گرفتند. به نظر من کوین دی بروین هم فصل خوبی را گذرانده و او هم می تواند بین گزینه‌ها قرار داشته باشد.

بسیاری اعتقاد داشتند توپ طلای امسال حق رابرت لواندوفسکی بوده و حتی کارل هاینتس رومنیگه گفته تصمیم به برگزار نشدن مراسم توپ طلا بی‌انصافی بوده و لواندوفسکی شایسته دریافت این جایزه بوده است.

رومنیگه می‌گوید: اعتقاد دارم لواندوفسکی فصل فوق‌العاده‌ای پشت سر گذاشته. شاید بهترین فصل بازی‌اش در تمام دوران فوتبال حرفه‌ای. متاسفانه فرانس فوتبال برگزاری این مراسم را منتفی اعلام کرد و ما از این مسئله راضی نیستیم. این خبر نه تنها برای لواندوفسکی، بلکه برای بایرن مونیخ هم خبر بدی است. اعتقاد دارم فصل بسیار مهمی گذرادیم. به جز لیگ فرانسه بیشتر لیگ ‌ها ادامه پیدا کردند و امکان این مسئله وجود داشت که توپ طلا اهدا شود. رابرت در این شرایط می‌توانست برای اولین بار این جایزه را از آن خود کند.

1101