حال روحی نامساعد ستاره آتالانتا؛ خیانت همسر و احتمال خداحافظی از فوتبال

حال روحی نامساعد ستاره آتالانتا؛ خیانت همسر و احتمال خداحافظی از فوتبال

خبرگزاری فوتبالی – جوزپ ایلیچیچ در آستانه خداحافظی از فوتبال قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، ایلیچیچ، ستاره اسلوونیایی تیم آتالانتا که چندی پیش شایعه مصدومیتش به گوش می‌رسید به دلیل مشاهده خیانت توسط همسرش اصلا از شرایط روحی خوبی برخوردار نیست و علاوه بر اینکه احتمال دارد بازی مقابل پاریسن ژرمن را از دست بدهد در فکر خداحافظی از فوتبال است.

حساب رسمی آتالانتا به زبان آرژانتینی، در توئیتر نوشته بسیاری از منابع ایتالیایی خبر داده‌اند ایلیچیچ  که چندی پیش برای ملاقات با خانواده‌اش به اسلوونی رفته، با خیانت همسرش مواجه شده و آن‌قدر حال روحی نامساعدی دارد که به فکر خداحافظی از فوتبال است.
ایلیچیچ در ۲۶ بازی برای آتالانتا تا اینجای فصل ۱۵ گل به ثمر رسانده که او را در جدول آقای گلی در رده دهم قرار می‌دهد اما آتالانتا هنوز در لیگ قهرمانان حضور دارد و با توجه به تاثیر زیاد او در تیم، می‌تواند به همراه آبی و مشکی‌پوشان به درخشش در این جام فکر کند. حالا اما با توجه به شرایط روحی نامساعد او، احتمالا بهترین فصل فوتبالی‌اش در آستانه نبودی قرار دارد.

نکته جالب حمایت هواداران فوتبال از ایلیچیچ است. بسیاری آرزو کرده‌اند شرایط روحی او مساعد شود و به فوتبال برگردد. بسیاری هم با انتقاد شدید از همسر او، حرف‌های ناشایستی خطاب به او در فضای مجازی زده‌اند.

1101