اسطوره باشگاه میلان و انتخاب برترین مدافعان جهان

اسطوره باشگاه میلان و انتخاب برترین مدافعان جهان

خبرگزاری فوتبالی – مدافع افسانه‌ای سابق تیم آث میلان و تیم ملی ایتالیا اعلام کرده راموس و فن‌دایک بهترین مدافعان جهان هستند.

به گزارش فوتبالی، فرانکو باره‌سی که سابقه نایب قهرمانی با ایتالیا در جام جهانی را دارد و ۸۱ بازی ملی هم انجام داده اعتقاد دارد راموس تا چند سال پیش بهترین مدافع دنیا بوده اما حالا رقیبی به نام فن دایک دارد.

باره‌سی به مدت ۲۰ سال پیراهن تیم میلان را بر تن کرده و حتی شماره ۶ که او می‌پوشیده در تیم میلان دیگر بر تن کسی نمی‌رود و بازنشسته شده توانسته ۳ بار قهرمان لیگ قهرمانان شود و ۷۱۹ بار در سری آ بازی کند که خود یک رکورد فوق‌العاده است.

باره‌سی در جدیدترین گفت و گوی خود به سایت گل گفته: اگر بخواهم یک مدافع را به عنوان بهترین مدافع انتخاب کنم کار آسانی در پیش نخواهم داشت. اعتقاد دارم در چند سال گذشته سرخیو راموس یکی از بهترین مدافعان بوده زیرا جام‌های زیادی کسب کرده و دوران موفقی داشته است. او همچنان نقش مهمی برای رئال مادرید دارد حتی اگر دیگر جوان نباشد.

باره‌سی در ادامه افزود: سپس باید از فن دایک که در لیورپول بازی می‌کند نام ببرم. او شخصیت و توانایی فوق‌العاده‌ای دارد و توانسته با مدیریت خودش، لیورپولی‌ها را به قهرمانی در لیگ برتر برساند.

1101