اعتراض شدید هواداران اسپال به سقوط تیمشان؛ «سر خوک» به تمرین بردند!

اعتراض شدید هواداران اسپال به سقوط تیمشان؛ «سر خوک» به تمرین بردند!

خبرگزاری فوتبالی – هواداران تیم اسپال اعتراضشان به سقوط این تیم را نشان دادند.

به گزارش فوتبالی، تیم اسپال در رده انتهایی جدول سری آ قرار گرفته و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها سقوطش به سری بی قطعی شده است. این باشگاه مربوط به منطقه فرارا است و به همین دلیل تعدادی از هواداران متعصب این تیم از فرارا به زمین تمرین این تیم یورش بوردند و یک سر خوک را در زمین تمرین قرار دادند. این هواداران یک بنر هم با شعار «خوک‌های فرارا، گم شوید!» در زمین آویزان کردند.

والنتینا فروتز، مدیر زمین تمرین اسپال گفته: شما می‌توانید اعتراضتان را نشان دهید اما چیز‌های هست که می‌تواند انجام دهید و چیزهایی‌ هم هست که نباید انجام دهید. نمی‌دانم چه کسی این بنر را در تمرین برافراشته اما استفاده از یک سر خوک قطع شده اتفاق خوبی نیست و هیچ اعتباری به پایگاه هواداری‌مان نمی‌دهد. آن‌ها شایسته انجام رفتار بهتری برای اعتراض‌شان هستند.

این مسئله بسیاری از هواداران را به یاد نحوه اعتراض هواداران بارسلونا به لوئيس فیگو و انتقالش به رئال مادرید می‌اندازد که در اولین دیداری که فیگو در نیوکمپ حضور پیدا کرد، در هنگام زدن یک ضربه کرنر توسط او، یک سر خوک به سمت نقطه کرنر پرتاب شد.

شاگردان لوئیجی دی بیاجو که ۳ فصل در سری آ حضور داشتند روز چهارشنبه با شکست مقابل هلاس ورونا سقوطشان به دسته پایین‌تر قطعی شد.

1101