پاریسن ژرمن و یک لشکر مصدوم برای لیگ قهرمانان

پاریسن ژرمن و یک لشکر مصدوم برای لیگ قهرمانان

خبرگزاری فوتبالی – پاریسن ژرمن احتمالا با یک لشکر مصدوم مقابل آتالانتا قرار می‌گیرد.

به گزارش فوتبالی، تیم پاریسن ژرمن شب گذشته توانست با برد در جام لیگ فرانسه، سه‌گانه داخلی این کشور را کسب کند اما این برد برای آن‌ها هزینه‌های گزافی داشت زیرا به نظر می‌رسد لیوین کورزاوا و مائورو ایکاردی دچار مصدومیت شده‌اند و این مسئله پیش از دیدار مقابل آتالانتا، پاریسی‌ها را دچار مشکل می‌کند.

بازی شب گذشته تیم پاریسن ژرمن مقابل لیون در چهارچوب جام لیگ فرانسه در وقت قانونی و اضافه ۰-۰ به پایان رسید اما با درخشش ناواس در ضربات پنالتی، پاریسی‌ها قهرمان شدند. پس از پایان بازی اما اخبار مهمی از رختکن PSG به گوش رسید. مائورو ایکاردی که در دقیقه ۵۸ از بازی بیرون رفته بود با گذاشتن یخ روی پایش ادامه بازی را از روی نیمکت تماشا کرد و کورزاوا هم با مشکل مصدومیت زمین را ترک کرد. در کنار این دو، تیاگو سیلوا هم تعویض شده بود که این تعویض بیشتر محتاطانه به نظر می‌رسید اما مسئله اصلی آن‌جا بود که این بازیکن پایش را در هنگام نشستن روی نیمکت بسته بود. این مصدومیت‌ها می‌تواند در کنار راه رفتن امباپه با عصا (که قطعا به دیدار مقابل آتالانتا نمی‌رسد) برای هواداران پاریس نگران کننده باشد.

این بازی از زمان تعطیلی یگ فرانسه مهم‌ترین بازی پاریسن ژرمن بود که نشان داده آن‌ها هم چندان از آمادگی صد در صد بهره‌مند نیستند. باید دید نتیجه کارشان مقابل آتالانتا چه می‌شود.

1101