وزیر ورزش ایتالیا: فعلا حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را فراموش کنید

وزیر ورزش ایتالیا: فعلا حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها را فراموش کنید

خبرگزاری فوتبالی – وزیر ورزش ایتالیا اعلام کرده فعلا تماشاگران در ورزشگاه‌های ایتالیا حضور پیدا نخواهند کرد.
به گزارش فوتبالی، وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا در جدیدترین گفت و گوی خود با یک شبکه رادیویی گفته: خارج از واقعیت‌های کشور است که بخواهیم پیشنهاد دهیم فصل جدید با حضور تماشاگران برگزار شود و چنین چیزی در فکر مسئولین دولتی نیست.
اسپادافورا در ادامه افزود: فصل فعلی فوتبال آخر این هفته (یکشنبه) به اتمام می‌رسد و این مسئله یک موفقیت بزرگ حساب می‌شود. بسیار مراقب بودیم و همه تصمیمات را با آرامش گرفتیم تا زمانی که امکان دارد، فوتبال ادامه پیدا کند نه اینکه زمانی که برخی فشار می‌آورند آن را از سر بگیریم. می‌توانیم تنها امیدوار باشیم بازی‌های فصل آینده از ماه سپتامبر آغاز شود. می‌‌توانیم بدون فشار بازی‌ها را ادامه دهیم. زمانی که بحث به حضور تماشاگران مربوط می‌شود باید از پروتکل‌ها پیروی کنیم و باید ببینیم شرایط لامت عمومی مردم چه می‌شود. خیل نگران هستم زیرا شرایط اورژانسی هنوز هم در ایتالیا وجود دارد. باید اول ببینیم شرایط سلامتی عمومی جامعه چه می‌شود و سپس به فکر کردند درباره فوتبال یا چیز دیگری بپردازیم.
در حال حاضر در کشور ایتالیا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷۹ مورد جدید از ابتلا به کرونا رویت شده. در اسپانیا اما ۱۱۵۳ مورد جدید در روز پنجشنبه مشاهده شده که بالاترین تعداد از تاریخ ۱ می است.

1101