آخرین وضعیت شجاعیان از زبان محمودزاده

آخرین وضعیت شجاعیان از زبان محمودزاده

خبرگزاری فوتبالی -مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص می‌گوید فیفا در خصوص اضافه شدن بازیکنان مصدوم به لیست تیم‌ها پاسخ شفافی نداده است.

به گزارش قوتبالی و به نقل از ایسنا، فریبرز محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ در خصوص اضافه شدن نام داریوش شجاعیان به لیست تیم فوتبال استقلال گفت: در تاریخ ۲۳ دی سال ۹۸، آقای خلیل زاده نام داریوش شجاعیان را از لیست تیم استقلال خارج کرد. زمانی که مدیریت باشگاه یک بازیکن را به دلیل مصدومیت از تیم خارج کند، کارت بازیکن باطل می‌شود. در تاریخ ۹ تیر بنده به عنوان مدیر نقل و انتقالات، پیشنهادی به آقای بهاروند دادم، که باشگاه‌ها بتوانند از آکادمی و بازیکنان مصدوم استفاده کنند. نکته اول این است که چون قوانین فیفا و پنجره نقل و انتقالات به آکادمی مربوط نیست، ما گفتیم که تعداد بازیکنان اضافه شده از آکادمی می‌تواند به ۵ نفر افزایش پیدا کند. از این مساله باشگاه‌ها به طور کامل استفاده کردند و این طرح به طور کامل مصوب شد.

او ادامه داد: در خصوص پیشنهاد دوم من، به بازیکنانی مانند شجاعیان اشاره شده است. این بازیکن چون جزو پنجره نقل و انتقالات به حساب می‌آید و کارت بازی او باطل شده است، ما از فیفا استعلام کردیم و فیفا در خصوص آکادمی نظر مثبتی داشت اما در خصوص بازیکنان مصدوم به نوعی واضح صحبت نکرد و این مساله را به قوانین تصویب شده ارجاع داد.

6968