رسمی؛ مهاجم نیجریه ای، گران ترین خرید تاریخ ناپولی

رسمی؛ مهاجم نیجریه ای، گران ترین خرید تاریخ ناپولی

خبرگزاری فوتبالی - ناپولی خرید ویکتور اوسیمهن نیجریه ای را به عنوان گران ترین خرید تاریخ خود رسمی کرد. این بازیکن با 50 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد از لیل راهی ناپولی شد. اوسیمنهن قرار است که با قراردادی چهار ساله، فصلی 4.5 میلیون یورو دریافت کند. 

به گزارش فوتبالی، ناپولی پس از مذاکراتی طولانی توانست این مهاجم نیجریه ای را به خدمت بگیرد. گتوزو سبدین ترتیب صاحب یک مهاجم گلزن و جوان خواهد شد که فقط 22 سال سن دارد و فصلی درخشان را در لیگ فرانسه با 18 گل در 38 بازی داشته است. بدین ترتیب ناپولی خلاء آرکادیوژ میلیک لهستانی که مورد توجه یوونتوس قرار دارد را پر خواهد کرد.

لیل در بیانیه ای در این باره نوشت:" کمتر بازیکنی این قدر سریع می تواند در قلب هواداران جای بگیرد. ویکتور خیلی سریع به بازیکنی فرصت طلب و بی نظیر تبدیل شد." این مهاجم امسال در لیگ قهرمانان اروپا دو گل مقابل چلسی و والنسیا به ثمر رساند تا در این تورنمنت نیز تجربه اندوزی کنند. بدین ترتیب اوسیمنهن پس از یک سال حضور در فرانسه، دو سال حضور در شارلوا در لیگ بلژیک و یک سال و نیم بازی در تیم ولفسبورگ در فوتبال آلمان حالا با چالش جدیدی مواجه می شود. او گران ترین خرید تاریخ ناپولی است و امیدوار است که بتواند پاسخ اعتمادی که به او شده را بدهد و عملکرد درخشانی داشته باشد.

4125