رئال مادرید به دنبال کشف واران جدید؛ در یک قدمی خرید مدافع موناکو

رئال مادرید به دنبال کشف واران جدید؛ در یک قدمی خرید مدافع موناکو

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید در سالهای اخیر با جذب بازیکنانی نظیر مندی و واران نشان داده که استعدادیاب خوبی به خصوص در حوزه فوتبال فرانسه است چرا که بازیکنانی نسبتا ناشناخته را به خدمت می گیرد اما این بازیکنان به ستارگان آینده فوتبال اروپا تبدیل می شوند.

به گزارش فوتبالی، زیدان حالا به سراغ جذب بنوا بادیاشیل، مدافع میانی 19 ساله موناکو رفته است. این مدافع 192 سانتی متر قد دارد که اولین بازی خود را در سن هفده سالگی انجام داده و به یکی از آینده دارترین مدافعان فوتبال فرانسه تبدیل شده است. تجربه موفق زیدان در کشف واران باعث شده تا خیلی ها به بادیاشیل لقب "واران جدید" را بدهند. 

واران در سال 2011 با توصیه شخص زیدان با ده میلیون یورو از لانس به رئال مادرید پیوست. حالا این بازیکن که کاپیتان چهارم رئال مادرید است در سن 27 سالگی مجموعا 318 بازی در رئال مادرید داشته است. او در زمانی که در رئال خریده شد، برای کنکور درس می خواند.  زیدان شخصا با واران تماس گرفت تا او را به برنابئو بیاورد آن هم در حالی که آرسنال و پی اس جی مشتریان دست به نقد وی بودند. حالا زیزو به سراغ بادیاشیل رفته است که یک مدافع میانی چپ پا است و از این حیث می تواند مکمل بازیکنان راست پای رئال همچون راموس و واران باشد. در ماه های اخیر شایعات زیادی در مورد تمایل رئال به خرید در پست دفاع میانی با گزینه هایی همچون اوپامکانو، گابریل و سالیسو مطرح شده بود و حالا بادیاشیل جدیدترین گزینه است.

بادیاشیل تا سال 2024 با موناکو قرارداد دارد و قیمتش چیزی بین 35 تا 40 میلیون یورو تخمین زده می شود. او مدافع میانی قدرتی است و از این حیث می توان او را با فن دایک مقایسه کرد.

4125