عکس / هجوم هواداران به سمت قایق تفریحی رونالدو و نامزدش

عکس / هجوم هواداران به سمت قایق تفریحی رونالدو و نامزدش

خبرگزاری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به همراه جورجینا رودریگز، نامزدش،  در حال استراحت بر روی قایق تفریحی خود بود که جمعی از هواداران برای ابراز علاقه به آنها نزدیک شدند.

به گزارش فوتبالی، فوق ستاره پرتغالی موفق شد برای دومین فصل متوالی به همراه یوونتوس جام قهرمانی رقابت های سری آ ایتالیا را بالای سر ببرد و برای استراحت و دوری از فضای فوتبال به همراه اعضای خانواده خود روی قایق تفریحی در حال استراحت بود که تعدادی از جمعیت حاضر در این محل متوجه حضور این بازیکن شدند و سعی کردند که با شنا کردن خودشان را به قایق رونالدو برسانند و علاقه خود را به این بازیکن نشان دهند. جورجینا تصاویر ویدیوی کوتاهی از این اتفاق ضبط کرده و در صفحه خود منتشر کرد که نشان می دهد هواداران و علاقمندان رونالدو در حال شنا به سمت قایق آنها هستند و با فریاد شادی و سوت نسبت به حضور این بازیکن واکنش نشان می دهند. 

رونالدو به همراه سایر هم تیمی های خود باید هفته آینده در برابر لیون به میدان بروند تا دیدار برگشت معوقه مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنند. یوونتوس در دیدار رفت با یک گل برابر حریف فرانسوی شکست خورد و امیدوار است بتواند با جبران این شکست در بازی برگشت به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. آنها در صورت صعود باید با برنده دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید روبرو شوند.

1811