یک دوئل تمام عیار؛ حسینی - نیازمند

یک دوئل تمام عیار؛ حسینی - نیازمند

خبرگزاری فوتبالی- دیدار روز شنبه استقلال و سپاهان چهره های ویژه ای دارد که هریک قصد دارند توانایی های خود را اثبات کنند.

به گزارش فوتبالی، نبرد استقلال و سپاهان یک دوئل واقعی بین سید حسین حسینی و پیام نیازمند محسوب می شود.

 نیازمند گلر سپاهان که رکورد کلین شیت لیگ برتر ایران را با 935 دقیقه به نام خود ثبت کرد ه است این رکورد را از چنگ حسینی درآورده، گلر استقلال پیش از نیازمند با 872 دقیقه بسته نگه داشتن دروازه اش رکورد دار کلین شیت فوتبال ایران بود و فکر نمی کرد خیلی زود رکوردش را از دست بدهد.

این موضوع تنها دلیل حساسیت دوئل حسینی و نیازمند نیست زیرا چندی پیش صحبت هایی مبنی بر حضور امیر قلعه نویی در استقلال مطرح شده بود و برخی اعتقاد داشتند قلعه نویی در لیگ بیستم روی نیمکت استقلال می نشیند و از این رو ممکن از چند بازیکن تاپ همچون پیام نیازمند را به استقلال بیاورد. هرچند هنوز چیزی مشخص و قطعی نیست، اما نیازمند با پرداخت مبلغ رضایت نامه اش به سپاهان می تواند همراه قلعه نویی راهی استقلال شود.

حسینی و نیازمند در دیدار رفت دو تیم در اصفهان 2 مرتبه دروازه هایشان باز شد تا همه چیز در دوئل دور رفت ببین آنها مساوی باشد ام نیازمند در طول فصل عملکرد بهتری نسبت به حسینی داشته است.

 نیازمند در 27 بازی لیگ برتر 18 مرتبه دروازه اش باز شده و حسینی 26 بار توپ را درون دروازه خود دیده است آماری که بیانگر عملکرد بهتر گلر سپاهان است.

بدون شک عملکرد حسینی و نیازمند در بازی فردا می تواند برای موفقیت تیم هایشان بسیار حائز اهمیت باشد زیرا هر دو تیم در فاز تهاجمی مهر های تاثیر گذاری دارند که مقابله با آنها کار هر دروازه بانی نیست و استقامت گلرهای دو تیم مقابل مهاجمانی همچون دیاباته و کی روش استنلی می تواند برگ برنده یک تیم باشد.

9697