پیش بازی نساجی - پرسپولیس؛ حمله به رکورد

پیش بازی نساجی - پرسپولیس؛ حمله به رکورد

خبرگزاری فوتبالی- نساجی در حالی در خانه میزبان پرسپولیس خواهد بود که شاگردان گل محمدی با پیروزی هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان، قهرمان نوزدهمین دوره لیگ برتر شدند. 

به گزارش فوتبالی، پس از مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، مهمترین رکوردی که یحیی گل محمدی و شاگردانش به دنبال آن هستند، کسب بیشترین امتیاز ممکن در لیگ برتر است. بیشترین امتیازی که پرسپولیس در لیگ گرفته، 66 امتیاز بوده که در فصل 95-96 توسط شاگردان برانکو به دست آمده است. بیشترین امتیاز گرفته شده در لیگ هم مربوط به استقلال و سپاهان بوده که توانسته‌اند 67 امتیاز کسب کنند. پرسپوليس هم اکنون 62 امتیازی است و با کسب 5 امتیاز در 4 بازی آینده خود می‌توانند این رکورد را هم بشکند. 

نکته: دروازه رادوشوویچ در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان پس از 379 دقیقه، بالاخره باز شد. آخرین بار در دیدار هفته بیست و یکم و بازی مقابل شهرخودرو، فرشاد فرجی در دقیقه 52 موفق شده بود دروازه رادو را باز کند. 

شکست ناپذیر: محمود فکری پس از پیوستن به نساجی نتایجی فرا تر از پیش بینی ها کسب کرد و در 6 بازی که روی نیمکت قائمشهری ها نشست، تا به حال طعم شکست را نچشیده. 3 پیروزی و 3 مساوی حاصل کار فکری در این بازی ها بوده است. 

نتیجه بازی هفته گذشته: نساجی در دیداری پر گل، با نتیجه 3_2 مقابل فولاد به برتری رسید. پرسپولیس هم با همین نتیجه از سد نفت مسجدسلیمان گذشت

نتیجه بازی رفت: پرسپولیس با تک گل وحید امیری در بازی رفت به برتری رسید. 

وضعیت در جدول‌: پرسپولیس با 62 امتیاز قهرمان لیگ است و نساجی با 32 امتیاز، نهم است. 

*شنبه 11 مرداد 1399

نساجی مازندران – پرسپولیس  ساعت 19:30

داور: حمید حاج ملک 

کمک ها: یعقوب سخندان – عباس پورحیدری

4731