رسمی / رونمایی از لباس اول و دوم رئال مادرید در فصل 21 - 2020

رسمی / رونمایی از لباس اول و دوم رئال مادرید در فصل 21 - 2020

خبرگزاری فوتبالی - شرکت آدیداس که وظیفه طراحی و تهیه لباس باشگاه رئال مادرید را بر عهده دارد، دقایقی قبل با انتشار تصاویری از لباس اول و دوم فصل آینده این تیم در فصل 21 - 2020 رونمایی کرد. 

به گزارش فوتبالی، رقابت های این فصل فوتبال با توجه به وقفه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن رخ داد هنوز به صورت کامل به پایان نرسیده و رئال مادرید باید جمعه هفته آینده دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را برابر منچسترسیتی و در خانه این تیم برگزار کند تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی مشخص شود و پرونده این فصل فوتبال اروپا نیز با برگزاری فوری بازی ها و تعیین قهرمان این مسابقات بسته شود. رقابت‌های فصل جدید نیز به فاصله کمتر از یک ماه بعد آغاز می شود و به همین دلیل در روزهای اخیر بسیاری از شرکت های تهیه البسه تیم های بزرگ اروپایی تصاویر لباس فصل آینده این باشگاه ها را منتشر کرده اند. آدیداس نیز دقایقی قبل از لباس اول و دوم رئال مادرید در فصل جدید رونمایی کرد. 

کیت اول دروازه بانی فصل رئال مادرید:

این لباس که با حضور کریم بنزما از آن رونمایی شده لباسی است که رئالی ها فصل آینده در ورزشگاه خانگی و همچنین در مسابقات خارج از خانه خود بر تن خواهند داشت. آدیداس همچنین از لباس دروازه بانی رئال مادرید در فصل پیش رو رونمایی کرده است. برخی سایت های خبری مدعی شده اند که احتمال دارد شاگردان زیدان با پیراهن دوم فصل آینده خود در دیدار برابر منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد به میدان بروند. 

1811