عکس / نایکی از لباس دوم بارسلونا در فصل 21 - 2020 رونمایی کرد

عکس / نایکی از لباس دوم بارسلونا در فصل 21 - 2020 رونمایی کرد

خبرگزاری فوتبالی - شرکت نایکی با انتشار تصاویری از کیتی که لباس دوم باشگاه بارسلونا در بازی های خارج از خانه در فصل 21 - 2020 خواهد بود، رونمایی کرده است. 

به گزارش فوتبالی، رقابت های این فصل فوتبال با توجه به وقفه ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا در آن رخ داد هنوز به صورت کامل به پایان نرسیده و مسابقات لیگ قهرمانان اروپا از هفته آینده ادامه خواهد یافت تا با تعیین قهرمان بالاخره پرونده این فصل فوتبال اروپا نیز بسته شود. این در حالی است که مسابقات فصل 21 - 2020 در فاصله زمانی کوتاه و از شهریور ماه بار دیگر از سر گرفته خواهد شد. همین موضوع باعث شده که شرکت های تولید لباس مانند نایکی و آدیداس از همین حالا تصاویر مربوط به لباس تیم های مطرح فوتبال جهان را که وظیفه طراحی آن را بر عهده دارند منتشر کنند. 

نایکی از لباس دوم بارسلونا رونمایی کرد

با توجه به همین موضوع و در حالی که فاصله زیادی به آغاز فصل آینده رقابت های لالیگا باقی نمانده، شرکت نایکی امروز با انتشار تصاویری از لباس دوم باشگاه بارسلونا که در دیدارهای خارج از خانه بر تن بازیکنان این تیم خواهد بود، رونمایی کرد. در این تصاویر مطابق معمول از لیونل مسی به عنوان اسطوره این باشگاه اسپانیایی استفاده شده است. 

1811