چالهان اوغلو: در میلان رهبری مثل زلاتان داریم و امیدوارم بماند

چالهان اوغلو: در میلان رهبری مثل زلاتان داریم و امیدوارم بماند

خبرگزاری فوتبالی - هاکان چالهان اوغلو معتقد است که در حال حاضر اعتماد به نفس زیادی دارد و خواستار ماندن در میلان است. او همچنین امیدوار است تا زلاتان و دوناروما هم در روسونری بمانند.

به گزارش فوتبالی، چالهان اوغلو در این فصل از سری آ در 34 بازی برای میلان 9 گل زده و 9 پاس گل داده است. او در تازه ترین مصاحبه‌اش گفت:" مربی و کادر فنی برای تمرین دادنِ ما در خانه، از طریق تماس های تلفنی و ویدئویی کار بزرگی انجام داده اند. وقتی به تمرینات بازگشتیم، هر روز سخت تمرین می کردیم، با هم به خوبی کار کرده‌ایم. پیولی برای من و تیم بسیار مهم است، مربی‌ای که گوش می دهد و می خواهد بداند بازیکن به چه فکر می کند. من در نقش خود بازی می کنم، نقشی که آن را ترجیح می دهم. همه ما خوشحالیم که او قراردادش را تمدید کرد، برای او نیز آسان نبود. شایعات بسیاری وجود داشت، اما او یک حرفه‌ای تمام عیار است و فقط به تیم فکر کرد که آن را تا حد امکان پیشرفت دهد، ما نیز به گفته‌های او عمل می‌کردیم و به خوبی بازی کردیم."

چالهان اوغلو گلی زیبا را از روی ضربه‌ی کاشته به آتلانتا زد. این گل مشابه یکی از گل های دیوید بکهام بود. چالهان اوغلو در این باره گفت:" من فیلمِ گل دیوید بکهام را دیدم. این گل، گلِ او را پس از 11 سال به یاد می‌آورد. مطمئناً این گل در دوران حرفه‌ای من باقی خواهد ماند، این زیباست. اعتماد به نفس زیادی دارم زیرا همه به ویژگی‌های من اعتقاد دارند و من آنها را در زمین نشان می دهم. نمی ترسم و اعتماد به نفس زیادی دارم. در تیم رهبران دیگری مثل زلاتان ابراهیموویچ داریم."

بازیکن ترکیه‌ای در ادامه در تمجید از زلاتان ابراهیموویچ افزود:" او بازیکن خوبی است و شخصیت فوق العاده‌ای دارد و با اشتیاق فراوان به اینجا آمده است. امیدوارم که فصل آینده نیز بماند، او برای ما بسیار مهم است."

چالهان اوغلو در مورد دوناروما گفت:" او هم بازیکن خوبی است، شخصیت خوبی دارد و مرد خوبی است. من واقعاً دوست دارم با جیجیو بازی کنم، او جوان اما با شخصیت است، برای او بسیار خوشحالم. او 200 بازی انجام داده است، به او تبریک می گویم."

چالهان اوغلو درباره‌ی انتقال خودش از فوتبال آلمان به ایتالیا گفت:" سال اول که به میلان آمدم، شش ماه بازی نکرده بودم و این از نظر جسمی برایم بسیار دشوار بود. مجبور شدم زبان ایتالیایی و فوتبال ایتالیایی را یاد بگیرم، که خیلی با بوندسلیگا متفاوت است. بازیکنان با کیفیت زیادی در اینجا وجود دارند و از نظر تاکتیکی سعی می کنند همه حرکات را یاد بگیرند. سال دوم با جنارو گتوزو کمی پیشرفت کردم. سال سوم، سالِ من بوده است. دوست دارم در سری آ بازی کنم، بازیکنانی با کیفیت و بسیاری از تیم های خوب در اینجا هستند. در بوندسلیگا، بایرن مونیخ، بورسیا دورتموند و بایر لورکوزن وجود دارند و این متفاوت از اینجاست."

1470