مرتنز: امیدوارم مانع از رکوردشکنیِ ایموبیله شویم

مرتنز: امیدوارم مانع از رکوردشکنیِ ایموبیله شویم

خبرگزاری فوتبالی - دریس مرتنز، فوروارد بلژیکی ناپولی، امیدوار است تا بتواند مانع از این شود تا چیرو ایموبیله، رکورد تعداد گلِ زده در یک فصل از سری آ را بشکند. این رکورد در حال حاضر با 36 گل در اختیار گونزالو هیگواین است، او در ناپولی به این رکورد رسیده بود. ایموبیله در حال حاضر 35 گله است.

به گزارش فوتبالی، هیگواین در فصل 2015/16 با ناپولی 36 گل در سری آ به ثمر رساند و رکوردی تاریخی را از آن خود کرد اما اکنون پس از 4 سال این رکورد در خطر است. چیرو ایموبیله که فصلی فوق العاده داشته است با 35 گل در تعقیب این رکورد است و یک بازی برای شکستن این رکورد فرصت دارد. ایموبیله به احتمال خیلی زیاد برنده‌ی کفش طلای 2019/20 هم خواهد شد. بازی بعدی لاتزیو که می‌تواند برای ایموبیله از لحاظ شخصی اهمیت داشته باشد، مقابل ناپولی در سن پائولو است و مرتنز امیدوار است تا بتواند جلوی شکسته شدنِ رکورد هم‌تیمی سابقِ خود را بگیرد.

دریس مرتنز در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" چیرو سال‌ هاست که خوب کار می‌کند. او بازیکن خوبی است و من به خاطر او خوشحالم. امیدوارم که رکورد هیگواین در روز شنبه دست نخورده باقی بماند چرا که اگر این رکورد جابجا شود به معنای این است که ایموبیله مقابل ما گلزنی کرده است."

1470