هافبک میلان: وقتی اشتباه می‌کنیم زلاتان سرِ ما داد می‌زند!

هافبک میلان: وقتی اشتباه می‌کنیم زلاتان سرِ ما داد می‌زند!

خبرگزاری فوتبالی - اسماعیل بن ناصر، هافبک الجزایری میلان، در مورد خلق و خوی زلاتان ابراهیموویچ در روسونری صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، بن ناصر معتقد است که زلاتان به شدت ایده آل گرا و کمال گراست. او گفت:" وقتی با زلاتان هم‌بازی هستید همواره می‌خواهید کار های بیشتری انجام دهید. وقتی شما اشتباه می‌کنید، زلاتان بر سر شما فریاد می‌زند."

ابراهیموویچ از زمان بازگشتش به سری آ، تأثیر بسیار خوبی داشته و روسونری در حال حاضر در 11 بازی شکست ناپذیر بوده است. بن ناصر، این بازیکن 38 ساله را مورد تمجید قرار داده است اما می‌گوید که زلاتان از راهی سختگیرانه به آن‌ها کمک می‌کند. هافبک میلان گفت:" او به شما خیلی کمک می کند. با او همیشه می خواهید کار های بیشتری انجام دهید، نمی خواهید حتی یک توپ را از دست بدهید.شما باید بهترین تلاش خود را بکنید زیرا او به دنبال کمال است. اگر آن را بدست نیاورید، او شما را خواهد کشت. او چنین است، اما کارش درست است. این درست است که وقتی مرتکب اشتباه می شوید فریاد بزنید و وقتی کاری خوب انجام شد چیزی نگویید. اینگونه است که شما در بالاترین سطح یاد می گیرید و بازیکن خوبی می شوید."

گفتنی است که اخیرا زلاتان خود را با بنجامین باتن مقایسه کرده و گفته که قصدی برای بازنشستگی ندارد و تازه دارد گرم می‌شود!

1470