پسر دیگو سیمئونه: به گلزنی مقابل بوفون افتخار می‌کنم

پسر دیگو سیمئونه: به گلزنی مقابل بوفون افتخار می‌کنم

خبرگزاری فوتبالی - جیووانی سیمئونه، مهاجم کالیاری، گفت:" به ثمر رساندن یک گل در برابر دروازه‌بان یوونتوس، جیانلوئیجی بوفون، باعث شادی و افتخار من است."

به گزارش فوتبالی، جیانلوئیجی بوفون در جریان شکست دو بر صفر یوونتوس مقابل کالیاری درون دروازه‌ی بیانکونری قرار داشت. اولین گل کالیاری را لوکا گاگلیانو وارد دروازه کرد و پسرِ دیگو سیمئونه گل دوم تیمش را زد. جیووانی سیمئونه گفت:" من به او بسیار احترام می گذارم، او شخصیتی عالی و ستودنی دارد. خوشحالم که مقابل او بازی کردم و باعث خوشحالی و افتخارِ من است که به او گل زدم."

 کالیاری پس از شروع مجدد رقابت ها، دو بازی اولش را برد اما پس از آن در 8 بازی بازنده بود تا اینکه یوونتوس را شکست داد. جیووانی سیمئونه گفت:" هنوز یک بازی مقابل میلان باقی مانده است. ما فصلی پر از فراز و نشیب داشته‌ایم. باید برنامه ریزی داشته باشیم، می‌توانیم کار های بزرگی انجام دهیم."

سیمئونه در 36 بازی لیگ 12 گل به ثمر رسانده است و گفت که از پدرش، سرمربی اتلتیکو مادرید، همواره مشورت گرفته است:" اکنون آرام تر هستم، همیشه سعی می کنم تمام تلاش خود را بکنم، می خواهم یاد بگیرم. من از پدرم مشورت خواستم، زیرا برای دیگو کاستا و آلوارو موراتا احترام زیادی قائلم."

1470