مدیر ناپولی: بازی برگشت مقابل بارسلونا نباید در نیوکمپ برگزار شود

مدیر ناپولی: بازی برگشت مقابل بارسلونا نباید در نیوکمپ برگزار شود

خبرگزاری فوتبالی - آئورلیو دی لورنتیس معتقد است که بازی برگشت ناپولی برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا باید به پرتغال یا آلمان منتقل شود. او می‌گوید:" نمی فهمم که چرا باید در شهری بمانیم که مشکلاتی اساسی دارد."

به گزارش فوتبالی، لیگ قهرمانانِ اروپا در این فصل از مرحله‌ی یک چهارم نهایی به بعد در لیسبونِ پرتغال و به صورت تک بازی برگزار خواهد شد، اما دیدار های برگشت مرحله یک هشتم همچنان در ورزشگاه های خانگیِ تیم ها برگزار می‌شود. مدیر ناپولی در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"بازی مقابل بارسلونا همیشه یک بازیِ عالی خواهد بود.ما نگرانی ها و ابهاماتی را از اسپانیا می شنویم. یوفا بی تفاوت است، کسی نیست که بداند چگونه باید این شرایط را اداره کند."

آئورلیو دی لورنتیس در ادامه افزود:" اگر آنها تصمیم گرفتند که ادامه‌ی لیگ قهرمانان اروپا در پرتغال و لیگ اروپا در آلمان انجام شود، به نظرم باید بازی برگشت مقابل بارسا را در پرتغال یا آلمان برگزار کنیم. من نمی فهمم که چرا باید در شهری بمانیم که مشکلات اساسی دارد."

گفتنی است که بازی رفتِ دو تیم در شهر ناپل ایتالیا با نتیجه یک بر یک خاتمه یافته بود و بازی برگشت روز شنبه 18 مرداد در ورزشگاه نئوکمپ برگزار خواهد شد.

1470