بلماضی: اگر پپ و مورینیو مثل زیدان ۳ بار پیاپی لیگ قهرمانان بردند به آن‌ها بگویید نابغه!

بلماضی: اگر پپ و مورینیو مثل زیدان ۳ بار پیاپی لیگ قهرمانان بردند به آن‌ها بگویید نابغه!

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم الجزایر اعلام کرده اگر مورینیو و گواردیولا هم توانستند سه بار پیاپی در لیگ قهرمانان قهرمان شوند باید به آن‌ها نابغه گفت و باید بابت این افتخار آفرینی احترام بیشتری به زیدان گذاشت.

به گزارش فوتبالی، زین الدین زیدان، سرمربی الجزایری‌الاصل تیم رئال مادرید که ۳ بار پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان شده است توانست امسال هم یک جام دیگر درو کند و رئال را به قهرمانی در لالیگا برسند. کارنامه پرافتخار زیدان هم به عنوان سرمربی و هم به عنوان بازیکن حالا پر از جام‌های قهرمانی است.

جمال بلماضی، سرمربی تیم ملی الجزایر با تمجید از افتخارات زیدان در گفت و گو با رسانه اکیپ فرانسه گفته: من پپ گواردیولا، کلوپ و زیدان را تحسین می‌کنم اما فراموش نکنیم که زیدان چه مربی فوق‌العاده‌ای است. اگر خوزه مورینیو و گواردیولا لیگ قهرمانان را ۳ بار متوالی فتح کرده بودند باید به آن‌ها نابغه می‌گفتیم.

بلماضی در ادامه افزود: زیدان نابغه است. حتی اگر انقلابی در بازی ایجاد نکرده باشد. از سوی دیگر هم باید بگویم ما در حال صحبت درباره فلسفه برخی مربیان هستیم که هیچ گاه نتوانسته‌اند چیزی برنده شوند. چه لحظه‌ای؟ چه چیزی را می‌خواهیم؟ آیا می‌خواهیم مردم را با برنده شدن مورد قضاوت قرار دهیم یا با فلسفه‌شان؟ مردم انتظار دارند شما برنده باشید!

1101