کلوپ: پدرم من را به عنوان یک مربی قبول نداشت

کلوپ: پدرم من را به عنوان یک مربی قبول نداشت

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی قرمزپوشان درباره گذشته خود گفته که پدرش هیچگاه او را به عنوان مربی در ذهنش تصور نمی‌کرده است.

به گزارش فوتبالی، یورگن کلوپ در جدیدترین گفت و گوی خود گفته: پدرم هیچ وقت من را به عنوان یک مربی در ذهن خود تصور نمی‌کرد. او ۴ ماه پیش از آنکه به طور حرفه‌ای مربی شوم درگذشت. پدرم خودش یک مربی بود. او من را به سمت کارم سوق داد. بسیار جدی بود و از من انتقاد می‌کرد.

کلوپ در ادامه گفت: سخت است تا هر از چندگاهی با خودتان صادقانه برخورد کنید. چیزی که حس غریبی برای من ایجاد می‌کرد این بود که من به عنوان یک مرد ۵۳ ساله وقتی جلوی آینه می‌نشستم در برخی زوایا پدرم را مشاهده می‌کردم. هیچ وقت در زندگی‌ام شبیه پدرم نبودم و همیشه به مادرم شباهت داشتم اما ناگهان شبیه مادرم شدم.

سرمربی تیم لیورپول در ادامه افزود: ما همگی نگران آمادگی ذهنی و فیزیکی بوده‌ایم اما همیشه فقط وقتی مشکل جسمانی داشتیم به پزشک مراجعه می‌کنیم زیرا علائم آن مانند خونریزی واضح است.

کلوپ درباره هماهنگی و دوستی بازیکنان لیورپول و اینکه در نهایت آن‌ها قهرمان شدند گفت: گروهی که ما در ملوود (محل تمرین لیورپول) تشکیل دادیم واقعا انتظارات زیادی ایجاد کرده. حتی برای خودمان. قهرمانی تنها با تلاش من به دست نیامد و من هم انسان کاملی نبودم. در کنار هم آن را انجام دادیم.

1101