پیولی: میلان تنها «زلاتان» نیست

پیولی: میلان تنها «زلاتان» نیست

خبرگزاری فوتبالی – سرمربی تیم میلان اعتقاد دارد همه در موفقیت این تیم نقش داشته‌اند و میلان تنها در عملکرد زلاتان خلاصه نمی‌شود.

به گزارش فوتبالی،تیم میلان شب گذشته توانست در جریان هفتخه سی و هفتم رقابت‌های سری آ ایتالیا با نتیجه ۴-۱ سمپدوریا را شکست دهد. زلاتان ۳۹ سال ستاره میلان در این بازی بود که ۲ گل به ثمر رساند و یک پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد. درخشش دنباله دار ابراهیموویچ باعث شده تا خیلی‌ها اعتقاد داشته باشند عملکرد میلان تنها به زلاتان بستگی دارد اما سرمربی میلان در عین مهم خواندن نقش زلاتان اعلام کرده میلان تنها زلاتان نیست.

استفانو پیولی در گفت و گوی پس از بازی خود گفته: زلاتان ابراهیموویچ نقش بسیار مهمی در پیشرفت و رشد تیم بوده است اما میلان فقط ابراهیموویچ نیست. ما در کنار هم در این چند ماه سخت کار کرده ایم.
پیولی در ادامه افزود: از حضور سیمون کیائر در تیم گرفته تا تغییر وضعیت و پست بازیکنان در زمین چمن همه و همه در کسب مقام فعلی به ما کمک کرده است. مسائل زیادی دست به دست هم داد تا بتوانیم عملکردی فوق‌العاده‌ را به نمایش بگذاریم.

با توجه به پیروزی رم در بازی خود، میلان سهمیه لیگ اروپای خود را قطعی کرده اما نمی‌تواند به طور مستقیم از مرحله گروهی وارد مسابقات شود و باید مرحل پلی آف را بگذراند.

1101