شکایت پرسپولیس از استوکس به کمیته انضباطی فدراسیون!

شکایت پرسپولیس از استوکس به کمیته انضباطی فدراسیون!

خبرگزاری فوتبالی- چند صباحی می‌شود پرسپولیسی‌ها به دلیل بدقولی و البته بی‌انضباطی استوکس با این بازیکن به‌صورت یک‌طرفه فسخ قرارداد کرده‌اند اما مدتی است پرسپولیسی‌ها با استناد به قراردادی که گفته می‌شود بسیار سفت و سخت با این بازیکن بسته شده قرار است به فیفا شکایت کرده و از این بازیکن غرامت بگیرند که هر بار هم این موضوع بنابر دلایلی عقب می‌افتد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از روزنامه فرهیختگان، این بازیکن علاوه بر غرامتی که در بندهای قراردادش ذکر شده باید پولی را هم که به‌عنوان پیش‌پرداخت از سرخ‌ها دریافت کرده و حدود دوسوم کل قراردادش را در بر می‌گیرد را نیز بازگرداند. خواجه‌وند  معاون حقوقی پرسپولیس در این خصوص گفت: «ما تشخیص دادیم که برای پیگیری پرونده این بازیکن قبل از اینکه به فیفا شکایت کنیم در مراجع داخلی آن را مورد پیگیری قرار دهیم و احساس می‌کنیم که می‌توان این پرونده را از همین طریق حل و فصل کرد. اما اگر دیدیم راه به جایی نمی‌بریم از طریق فیفا آن را دنبال می‌کنیم.»

حالا اینکه آیا می‌توان از بازیکنی که حاضر نشده برای روشن شدن وضعیتش به ایران سفر کند، در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اقامه دعوا کرد و به نتیجه رسید، موضوعی است بسیار عجیب که برای دیدن نتیجه‌اش باید مدتی دیگر صبر کرد.

1984