بازگشت ژاوی به تمرینات السد؛ دیگر کرونایی در کار نیست!

بازگشت ژاوی به تمرینات السد؛ دیگر کرونایی در کار نیست!

خبرگزاری فوتبالی – ژاوی هرناندز سرمربی تیم السد که به دلیل مثبت شدن تست کرونایش خود را قرنطینه کرده بود و در آخرین بازی السد هم به این علت حضور پیدا نکرد حالا می‌تواند در تمرینات السد حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه اعلام شد ژاوی به کرونا مبتلا شده و به این ترتیب در دیدار مقابل الخور نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند. ژاوی خبر مثبت شدن تست کرونایش را در اینستاگرام رسما اعلام کرد.

حالا باشگاه السد با انتشار یک بیانیه در سایت رسمی‌اش نوشته: تیم السد از امروز (دیروز، ‌چهارشنبه) تمریناتش را برای بازی  روز دوشنبه مقابل الاهلی در لیگ ستارگان قطر آغاز کرده است. روز چهارشنبه مشخص شد ژاوی از کرونا رهایی یافته و او می‌تواند پس از ۱۴ روز گذشتن از مثبت شدن تست کرونایش، در کنار تیم حضور داشته باشد. همه اعضای تیم دوست دارند تا به سرمربی خوش آمد بگویند. قرار است در این تمرین رودریگو تاباتا، خرید جدید السد هم که به تازگی و با امضای قرارداد یک ساله به تیم ما پیوسته هم حضور داشته باشد.

نکته عجیب این جاست ژاوی چند روز پیش رسما اعلام کرد کرونا دارد و بعید به نظر می‌رسد به همین زودی خوب شده و احتمالا او قبل از اعلام رسمی این مسئله هم کرونا داشته اما این مسئله را اعلام نکرده است.

1101