حسین ابراهیمی: نبود هواداران در ورزشگاه به ضرر ما تمام شده است

حسین ابراهیمی: نبود هواداران در ورزشگاه به ضرر ما تمام شده است

خبرگزاری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: نبود هوادران در ورزشگاه که یار همیشگی ما هستند به ضررمان تمام شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از میزان،حسین ابراهیمی در خصوص شرایط این روز‌های تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، اظهار داشت: ما آنالیز خوبی از حریفان در این فصل لیگ برتر داشتیم و در هر بازی توپ و میدان در اختیار تیم ما بوده است. در تمام بازی‌ها همین تلاش را داریم و نسبت به تیم و هوادران خود متعهد هستیم.

وی افزود: بازی‌های ما خیلی حساس است و باید با تمام توان در همه دیدار‌ها حاضر شویم و برای پیروزی به میدان می‌رویم. خیلی ناراحت هستیم که با این بازی خوب گاهی اوقات نمی‌توانیم نتیجه دلخواه را کسب کنیم و مزد زحمات‌مان را بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، تصریح کرد: نبود هوادران در ورزشگاه که یار همیشگی ما هستند به ضررمان تمام شده است. بدون تردید حضور آنها در ورزشگاه کار را برای ما راحت‌تر و برای حریف‌مان سخت‌تر می‌کرد. امیدواریم با درایت کادرفنی و تلاش بازیکنان و دعای خیر هواداران، جایگاه تیم را بهتر کنیم و با این بضاعت مالی و عدم حمایت از تیم، بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

7575