یک دستیار دیگر پپ گواردیولا هم سرمربی یک تیم شد

یک دستیار دیگر پپ گواردیولا هم سرمربی یک تیم شد

خبرگزاری فوتبالی – یکی دیگر از دستیاران پپ گواردیولا به عنوان سرمربی جدید تیم فلامینگو انتخاب شد.

به گزارش فوتبالی، میکل آرتتا، به عنوان یکی از مهم‌ترین دستیاران پپ گواردیولا، چند ماه پیش سرمربی تیم آرسنال شد تا متوجه شویم حتی در کنار گواردیولا بودن هم تا چه اندازه برای مدیران فوتبالی ارزشمند است و همه دوست دارند رگه‌هایی از فوتبال او را در تیم خود داشته باشند. حالا هم اعلام شده یکی دیگر از دستیاران گواردیولا به عنوان سرمربی یک تیم دیگر، این بار در یک قاره دیگر انتخاب شده است.

دومنک تورنت، یکی دیگر از دستیاران گواردیولا که در تیم‌هایی چون بارسلونا، بایرن مونیخ و منچستر سیتی فعالیت می‌کرد و چندی پیش هم به عنوان سرمربی تیم نیویورک سیتی انتخاب شده بود، حالا به عنوان سرمربی جدید فلامینگو انتخاب شده است.

تورنت ۵۸ ساله که در سال ۲۰۱۹ پپ تیم فنی پپ گواردیولا را ترک کرد این بار قراردادی ۱۸ ماهه با تیم فلامینگو که در سری آ برزیل بازی می‌کند امضا کرده و به همراه دو دستیاری که خودش انتخاب خواهد کرد هدایت این تیم قرمز و مشکی پوش را بر عهده خواهد گرفت.

فلامینگو از مدتی پیش و در پی جدایی خورخه خسوس که تصمیم گرفت به پورتو بپیوندد در صدد انتخاب یک سرمربی جدید بود که این بار قرعه به نام دستیار گواردیولا، دومنک تورنت افتاد.

1101